Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meh. Er vel rimelig greit.

 

SKulle jeg beskrive det i et ord så er det rett og slett: gjennomsnitskabinett.

Ok funksjonalitet, ikke noe jeg hever øyenbrynene mine for, men ikke stygg heller. Billig men ikke noe kupp. Ok ytelse og litt mulighet for vannkjøling.

Endret av Andrull
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Hva synes dere om fractal define r4?

 

Jeg synes det ser pent ut, med vindu eller ei. Veldig "isolert" og lydtett også om jeg ikke tar feil.

Vurderer å kjøpe det selv til backup PC, blir "vindu edition" i såfall.

 

Er fornøyd med det, og det er et bra kabinett, men har veldig lyst på vindow. Nå har jeg verken mulighet, eller noen penger å bruke for tiden, så får ikke ordna noe. Har penger, men skal spare litt.

 

Kjøp http://www.dustinhome.no/product/5010652551/fractal-define-r4-arc-side-panel-window-black/#intcmp=searchProvider_SiteSeeker om du vil ha vindu.

Lenke til kommentar

Har da mer vann i R4'en min enn hva jeg hadde i 800D'en min!

 

Personlig synes jeg det er et søtt, stilrent og lite kabinett.

Vel, det blir jo litt deg om det.

Og mulighet for dobbel-radiator er i hvert fall minimum for at jeg vil anse det som muligheter for vannkjøling. (mer eller mindre alle har plass til en enkel radiator).

Corsair 800D er jo ikke noe optimalt for dette heller, men har i det minste til en trippel-rad + mulighet til singel rad flere andre steder, samt ferdig lagt opp for ekstern radiator i tillegg, og ferdige hull for å ha singel/dobbel vannkjøling i nedre etasjen.

 

Synes fronten er litt plastikkfølelse i tillegg.

 

Det ble kjøpt inn som et kabinett til lillebror som ikke er like kresen, men som skal ha litt mulighet for oppgradering, samt få det under pulten. :)

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...