Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Nice ;)

Hvordan er ytelsen til Corsair H50?

Itel I7 @4,1 Ghz stabilt aldri over 70 grader ved Full load , vanligvis mellom 64-67

35-40 Idle

så er ganske fornøyd med den :)

Endret av Evil-Duck
Skrevet

@Evil-Duck, er det bare meg som ikke ser tydelig nok ut av bildet, eller står bakviften din faktisk feil vei? (blåser inn i kabinettet) :)

(hvis det ikke skal være sånn p.g.a. vannkjøling elementet da)

Skrevet
@Evil-Duck, er det bare meg som ikke ser tydelig nok ut av bildet, eller står bakviften din faktisk feil vei? (blåser inn i kabinettet) :)

(hvis det ikke skal være sånn p.g.a. vannkjøling elementet da)

Mitt tj07 har mye av den samme layouten. Blåser inn bak, og blåser ut i toppen :) Perfekt for kjøling av spenningsregulatorer på hovedkortet ellers kjøling rundt cpu :)

Skrevet

Er med på den. Når jeg får tenkt meg om er det nok det smarteste (når man har topp-vifte) å hente kald-luft inn med bakvifta, over elementet.

Skrevet

Joda , veldig god kjøler , absolutt vært pengene føler jeg. Og er jo litt stas å kunne si at en har vannkjøling :p

vær obs på at det ikke følger med AMD braketter i pakken , de må eventuelt skaffes separat fra Corsair.

Skrevet

Tror det kommer mye ann på kabinettet , noen tester så yter H50 langt bedre , menst i andre så er de ganske likt. men eneste luftkjøleren som ofte yter bedre en H50 er True copper :p

Skrevet (endret)

post-39786-1255013722_thumb.png

post-39786-1255013755_thumb.png

post-39786-1255014244_thumb.png

post-39786-1255013980_thumb.png

Noen som har en bedre løsning for IDE-kabelen?

Bør vifta på døra blåse inn eller ut? Snakk om en 200mm

Endret av Dassen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...