Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Den OCZ monteringsbrakketen der er ubrukelig i Antec 183. Gjorde den tabben selv. Ramma er for kort, og har feste som utvendig 3.5" brønner alla floppyer. Dessuten er skruefestet som skal tilsvare vanlig 3.5" helt andre gjenger og da går det ikke siden man bruker silikonforinger og spesialskruer på diskene.

 

Kan fungere tror jeg om du ikke skal ha noe annet i den utvendige 3.5". Ellers anbefaler jeg denne istedet: http://www.multicom.no/PartDetail.aspx?q=p:10571980;c:101152

 

Hmm, takk for info, sendte Netshop en mail nå, men ser ut som de bare har OCZ-braketter på lager.. :hmm:

Kanskje de har noe liggende..

 

Drar denne opp igjen, siden L O G I M A N, ThomGreen, eller andre kanskje vet mer om braketter/rammer i Antec 183.

 

Netshop krevde jo at jeg skulle kjøpe med en harddisk for montering i kab., siden de ikke klarte å skaffe Intel SSD.

Og selv om jeg sendte e-post og spurte om de kunne bytte OCZ-rammen i en annen ramme som passer kabinettet, fikk jeg bare følgende svar, 5 dager etterpå:

 

"Pakken ble sendt idag og pc produksjon hos oss la dette ocz ramma oppi esken til hovedkortet :-)"

 

Nå har jeg mottatt PC og OCZ-ramme, og som Logiman sier, rammen passer ikke, uansett hvordan man vrir og vender på den.

Har du prøvd Multicom-rammen og vet at den funker?

Håper Netshop har noe tilsvarende inne, så jeg kan bytte OCZ-rammen, har allerede dårlig samvittighet for å ha blåst 11.500 på ny PC.. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den OCZ monteringsbrakketen der er ubrukelig i Antec 183. Gjorde den tabben selv. Ramma er for kort, og har feste som utvendig 3.5" brønner alla floppyer. Dessuten er skruefestet som skal tilsvare vanlig 3.5" helt andre gjenger og da går det ikke siden man bruker silikonforinger og spesialskruer på diskene.

 

Kan fungere tror jeg om du ikke skal ha noe annet i den utvendige 3.5". Ellers anbefaler jeg denne istedet: http://www.multicom.no/PartDetail.aspx?q=p:10571980;c:101152

 

Hmm, takk for info, sendte Netshop en mail nå, men ser ut som de bare har OCZ-braketter på lager.. :hmm:

Kanskje de har noe liggende..

 

Drar denne opp igjen, siden L O G I M A N, ThomGreen, eller andre kanskje vet mer om braketter/rammer i Antec 183.

 

Netshop krevde jo at jeg skulle kjøpe med en harddisk for montering i kab., siden de ikke klarte å skaffe Intel SSD.

Og selv om jeg sendte e-post og spurte om de kunne bytte OCZ-rammen i en annen ramme som passer kabinettet, fikk jeg bare følgende svar, 5 dager etterpå:

 

"Pakken ble sendt idag og pc produksjon hos oss la dette ocz ramma oppi esken til hovedkortet :-)"

 

Nå har jeg mottatt PC og OCZ-ramme, og som Logiman sier, rammen passer ikke, uansett hvordan man vrir og vender på den.

Har du prøvd Multicom-rammen og vet at den funker?

Håper Netshop har noe tilsvarende inne, så jeg kan bytte OCZ-rammen, har allerede dårlig samvittighet for å ha blåst 11.500 på ny PC.. :p

 

Jeg har hadde akkurat samme problem med samme kabinett og samme OCZ-ramme, og nei, den passet ikke. Men jeg fant en metode der den fungerte på et vis. Jeg måtte jeg brukte diskett stasjonen og feste den der. Metallfestene på det du fester til diskett stasjonen kan du ta av, slik at du kan feste platen på utsiden av kabinettet.

Endret av Mazz_222
Lenke til kommentar

Akkurat nå elsker jeg Antec litt. :love: Fikk ny sidedør og ny frontdør fordi jeg hadde klart å få noen saftige riper på de delene på mitt kabinett. Kjempeservice må jeg si. Må dog hakke på tollen for å i det hele tatt stoppe pakka, og i tillegg knekke den ene spaceren på frontdøra. Å åpne pakken, rive ut innholdet og smashe det inn igjen, uten å tenke på at delene ikke er laget av diamant er visst tankegangen til gorillaene til tollen. Frontdøra lå ikke engang i isoporbeskyttelsen sin.

 

DSC00199.jpg

Takk Antec. :wee:

Lenke til kommentar

Jævla gorillaer det har du rett i KakeKongen vår. Kan ikke bare komme her og tro de er hvemsomhelst. Reine FBI, aldri trodd noen skulle hærpe opp en pakke fra et data firma for og tro hva? En atombombe? Kanskje en hasjplante av stål. Ser ikke helt hav de har åpnet den for når de faktisk har sånn "gjennomseingsmaskin-skjerm" som gjør at de ser hva som er i esken etc.

 

 

Sikkert litt mye følelser på en gang men må si de veit og ta seg til rette. :)

Lenke til kommentar
De så vel at det stakk ut en liten pinne fra frontdøra og tenkte "omg, er det en bombe under dennne?" *knekk* "nei, det var det visst ikke. Best å bare hive pakken sammen igjen".

 

Blir som med Posten Norge det. Er vel norges største testsenter for ytre påvirkning. Med mindre pakka er pakket for en atomkrig så får du ikke 5 øre igjen.

 

Jeg er sikker på de hadde ødelagt en amobolt påkket inn i 30m3 med skumgummi om de var i sitt rette humør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...