Gå til innhold

Bretter du klærene dine?

RolfOve

Anbefalte innlegg

Skrevet
At det tar tid er jo en ting. Å brette 3-4 bukser samt 6-7 skjorter tar jo sinnsykt lang tid (?) :dontgetit::

Jeg henger opp bukser og skjorter. Jeg tenker hovedsaklig på klær som vaskes ofte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mengden sokker som kommer ut av rommet mitt er alltid et oddetall.

jeg bretter aldri noe. bare ser ned på golvet og plukker opp et eller annet når jeg trenger å gå ut...

Skrevet

Jeg bretter. Mor bretter de sammen, men da får ikke buksene riktig format + hun bruker en "lettvint" måte å brette t_shirts og gensere, så de må tas på nytt. Har en haug med nyvaskede kler på opptil 1/2 meter - da den faller utover gulvet.... og må brettes :p

Skrevet
Jeg bretter. Mor bretter de sammen, men da får ikke buksene riktig format + hun bruker en "lettvint" måte å brette t_shirts og gensere, så de må tas på nytt.

Må si du er nøye på det. Mors bretting holder ikke mål :cool:

Skrevet

Bretter kanskje litt, men den mer korrekte beskrivelsen er vel heller "legge sammen". Egentlig bør jeg brette tøyet; har mye svart og det er ikke alltid like lett å finne fram når rommet er halvmørkt og alt ligger etter haugprinsippet :p

LOZER, du kan få jobb hos meg som klærbretter når jeg blir rik på film

Skrevet

Jeg legger sammen skjorter og gensere slik at de tar opp mindre plass. Litt "finere" bukser og slikt henges opp etter bretten i de. Enkelt og greit.

Skrevet

Har en tskjortehaug, en genserhaug, en buksehaug og en diversehaug samt en skittentøyhaug på badet - funker bra det gitt. Har faktisk rydda nå da (ser utrulig ryddig ut i hele leiligheten)....helt til du ser inn i skapene. DER er det stappa :p

Skrevet
Mamma vasker klærne, henger de ut og bretter de pent  og legger de i skapet mitt..

OMG! HAr vi samme mor? :tease:

Brette klær selv? No way!

Kanskje du er min hemmelige tvilling? :p hehe

Skrevet (endret)

Øvd litt nå , satt wmv fila til slow motion .

Resultatet blir dritbra og raskt går det.

Btw : Det var ikke kona altså ...

Men har lært henne trikset nå . :p

Endret av syar2003

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...