Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på Free Record Shop sammen med fattern i dag og han kjøpte 4 filmer for 300. Jeg kjøpte ingen fordi jeg fant ingen jeg hadde lyst på, men fattern kjøpte to jeg hadde lyst på så jeg fikk de av han :p

Filmene var:

A Fistful of Dollars

American History X

Videoannonse
Annonse
Skrevet
John Sturges The Great Escape (1963) Limited Edition for kr 249,- på PlayCom@Galleriet

Boksen inneholder filmen (2disc SE), ei lita bok/hefte, St. George's Cross flagg på 1,5x1 m og 6 sånne jukse-tattiser som fulgte med tyggissene som unge. Har utrolig nok ikke sett filmen før, ser frem til å få sett den i løpet av helgen :)

8175911[/snapback]

Samme utgave?

Skrevet

Children of men har forresten kommet i en 2-disc spesialutgave på Play.com med et cover som er myyye finere enn den forrige. Ikke så billig tough 22Euro.

Skrevet
John Sturges The Great Escape (1963) Limited Edition for kr 249,- på PlayCom@Galleriet

Boksen inneholder filmen (2disc SE), ei lita bok/hefte, St. George's Cross flagg på 1,5x1 m og 6 sånne jukse-tattiser som fulgte med tyggissene som unge. Har utrolig nok ikke sett filmen før, ser frem til å få sett den i løpet av helgen :)

8175911[/snapback]

Samme utgave?

8180815[/snapback]

Det er samme utgave. Jeg har den.

Skrevet (endret)
Borat 39,- @ yatack.no

8179377[/snapback]

Feil. 49kr... +29kr frakt. ;)

EDIT:

8175911[/snapback]

Samme utgave?

8180815[/snapback]

8182081[/snapback]

Bare jeg som får følelsen av at det der coveret er smått misvisende? :hmm:

Endret av Hr. Jenssen
Skrevet

8175911[/snapback]

Samme utgave?

8180815[/snapback]

8182081[/snapback]

8182274[/snapback]

Hvordan da?

Skrevet

8175911[/snapback]

Samme utgave?

8180815[/snapback]

8182081[/snapback]

8182274[/snapback]

Hvordan da?

8188142[/snapback]

Det ser jo ut som en jævla fotballfilm med motorsykler i, ikke noen jailbreak.

Skrevet (endret)

Fleetwood Mac - Destiny Rules

Så forøvrig "The Great Escape" i går, fin film.

2 av de 3 som klarte å rømme, var faktisk norske.

Spoilertags lagt inn av moderator

Endret av JohndoeMAKT
Skrevet
jøss så billig?  har den ikke akkuart blitt released

8198970[/snapback]

Jo, den er veldig billig hvis du søker etter "11165". :)

I dag datt Gudfaren-boksen nedi postkassa. Betalte ca. 180 kr. for dette vidunderet:

781852.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...