Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet om Pans Labyrint er å få tak i i HD noen plass? Blu Ray eller HD DVD.

 

Hvis ikke tror jeg at jeg hopper på den koreanske SE versjonen bølgen jeg også :p

8002527[/snapback]

 

Hopp på, er en film som det helt klart går ann å ha mer en versjon av i hylla :)

 

Jeg hentet min før i dag :)

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Da har man bestilt Snatch og Black Hawk Down Reel Collection fra Play.com til €12.49 hver. 202 kroner cirka til sammen.

 

Noen som vet om det er engelsk tekst på de? Har for vane å ha en eller annen form for tekst, og det kan være kjekt i Snatch spesielt. ^^

Endret av fredrik
Lenke til kommentar
Da har man bestilt Snatch og Black Hawk Down Reel Collection fra Play.com til €12.49 hver. 202 kroner cirka til sammen.

 

Noen som vet om det er engelsk tekst på de? Har for vane å ha en eller annen form for tekst, og det kan være kjekt i Snatch spesielt. ^^

8005024[/snapback]

Hvilken utgave kjøpte du? Denne? I såfall ja; det står litt lenger ned på siden.

Endret av tjalla
Lenke til kommentar
Da har man bestilt Snatch og Black Hawk Down Reel Collection fra Play.com til €12.49 hver. 202 kroner cirka til sammen.

 

Noen som vet om det er engelsk tekst på de? Har for vane å ha en eller annen form for tekst, og det kan være kjekt i Snatch spesielt. ^^

8005024[/snapback]

Hvilken utgave kjøpte du? Denne? I såfall ja; det står litt lenger ned på siden.

8005038[/snapback]

Han skrev Reel Collection og 12.49€, så da tipper jeg på denne.

Lenke til kommentar

Da jeg var på Rema 1000 i går, fant jeg The Proposition til en hundrings, så jeg kjøpte den uten å nøle et halvt sekund.

 

Dessuten bestilte jeg nettopp Lost sesong 2 fra Playx for 189kr. Lusen fraktpris på 40kr, men likevel ingen dårlig totalpris. Ble totalt å koste 230kr. Har nylig hatt bursdag, og både kompiser og slektninger har vært alt for generøse, så litt penger ut av vinduet nå er ikke noe problem. :)

Lenke til kommentar
Noen som vet om Pans Labyrint er å få tak i i HD noen plass? Blu Ray eller HD DVD.

 

Hvis ikke tror jeg at jeg hopper på den koreanske SE versjonen bølgen jeg også :p

8002527[/snapback]

 

Hopp på, er en film som det helt klart går ann å ha mer en versjon av i hylla :)

 

Jeg hentet min før i dag :)

8004076[/snapback]

 

Det er absolutt en film jeg kan kjøpe to ganger ja. Men kjipt om det kommer en HD versjon neste måned liksom :p Etter å ha sett 1080p traileren på apple.com så frister det jo ekstremt å se hele filmen i HD :love: Men DVD får duge til nå, får bestille den fra DVDfromKorea når jeg har litt mer penger... Hvor mye er frakten der i fra?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Var innom Rema 1000 idag. Var på tur til å kjøpe minst 10 filmer som fristet noe jævlig, men måtte beherske meg, så fikk bare med meg 2 stykker :)

 

- Enemy om the state (Extended Edition) 99 ,-

- Glory Road 99 ,-

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

De siste filmene jeg har kjøpt er

 

Lange flate Ballær 98kr på REMA 1000

 

Nurse Betty 60kr på Platekompaniet

 

Barnet 60kr på Platekompaniet

 

Kamilla og Tyven

250kr på Free Record Shop

Kamilla og Tyven Del 2

 

Uro

250kr på Free Record shop

Gymnaslærer Pedersen

Endret av Panerai
Lenke til kommentar
De siste filmene jeg har kjøpt er

 

Lange flate Ballær 98kr på REMA 1000

 

Nurse Betty 60kr på Platekompaniet

 

Barnet 60kr på Platekompaniet

 

Kamilla og Tyven

                                              250kr på Free Record Shop

Kamilla og Tyven Del 2

 

Uro

                                              250kr på Free Record shop

Date Movie

8026967[/snapback]

 

Uro (dobbeldisc) selges for 100kr hos Rema. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...