Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk El Laberinto del Fauno DVD fra Sør-Korea idag jeg au, særs sprek utgave, lærinnbundet og greier.

Gleder meg til å se den igjenn jeg og, men ikke i kveld, det er jeg for trøtt til. Det å se film når jeg er trøtt, kan jeg ikke fordra.

7995195[/snapback]

 

 

Meg også, eller jeg må hente den på posten først så i morgen så er den i mine hender. Skal vente og se den til helgen, min bror og jeg skal kjøre igjennom alle Mission Impossible filmene på HD DVD og da skal jeg lure inn El Laberinto del Fauno til slutt, han har ikke sett den ennå :)

Lenke til kommentar
Meg også, eller jeg må hente den på posten først så i morgen så er den i mine hender. Skal vente og se den til helgen, min bror og jeg skal kjøre igjennom alle Mission Impossible filmene på HD DVD og da skal jeg lure inn El Laberinto del Fauno til slutt, han har ikke sett den ennå :)

7996851[/snapback]

Det var godt å høre at jeg ikke er den eneste på dette forumet som ikke har fått hentet den enda.

Lenke til kommentar
Noen som vet om Pans Labyrint er å få tak i i HD noen plass? Blu Ray eller HD DVD.

 

Hvis ikke tror jeg at jeg hopper på den koreanske SE versjonen bølgen jeg også :p

8002527[/snapback]

Ikke annonsert på noen form for HD disc ennå.

 

Fikk også meldeseddelen på Pan i går, men det var for kaldt og jævlig til at jeg orket å gå ute igjen. Hentet den i dag (sammen med noe annet rask). Pen utgave. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...