Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel siden Tomat-Ulf nevnte at det var salg hos platekompaniet så måtte jeg jo ta en tur og sjekke. Og jeg endte opp med føglene:

Eternal Sunshine of the Spotless Mind 59,-

The Elephant Man 59,-

Oldboy 99,-

6685957[/snapback]

At your service.

 

Vurderte å kjøpe både Oldboy og Sin City extended. Sin City kostet 129,- , men vurderer egentlig heller å kjøpe en versjon med en Frank Miller bok for litt over 200,- på PLAYcom. Noen som vet hvor tjukk den er? Om det bare er et lite hefte, eller noe godt lesestoff.

Lenke til kommentar
Vurderte å kjøpe både Oldboy og Sin City extended. Sin City kostet 129,- , men vurderer egentlig heller å kjøpe en versjon med en Frank Miller bok for litt over 200,- på PLAYcom. Noen som vet hvor tjukk den er? Om det bare er et lite hefte, eller noe godt lesestoff.

6689587[/snapback]

Ah, der har du den forbanna DC igjen, mykje forskjell på den og kinoversjonen? Ser det er snakk om 23 minuttar, vil ikkje ha spoiler altså, berre eit svar på om eg bør kjøpe den versjonen (har kinoversjonen).

Lenke til kommentar
Vurderte å kjøpe både Oldboy og Sin City extended. Sin City kostet 129,- , men vurderer egentlig heller å kjøpe en versjon med en Frank Miller bok for litt over 200,- på PLAYcom. Noen som vet hvor tjukk den er? Om det bare er et lite hefte, eller noe godt lesestoff.

6689587[/snapback]

Ah, der har du den forbanna DC igjen, mykje forskjell på den og kinoversjonen? Ser det er snakk om 23 minuttar, vil ikkje ha spoiler altså, berre eit svar på om eg bør kjøpe den versjonen (har kinoversjonen).

6690727[/snapback]

Altså, du får 23 minutter mer av en tidenes lekreste filmer; hvorfor tvile?

Lenke til kommentar

edit: Jeg ser nå at jeg egentlig ikke svarte på spørsmålet ditt. Det finnes en mulighet på DVDen hvor man kan se dem hver for seg, slik at det blir som Four Rooms.

 

Sin City består av tre av Frank Millers originale historier (pluss åpningsscenen med The Customer og The Lady-Killer). Den neste vil handle om A Dame to Kill For, en ny historie fra Miller og muligens innslag av som Blue Eyes.

Den tredje vil handle for det meste om Hell and Back, hvorvidt han velger å inkludere andre historier vet vi ikke enda.

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...