Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Plukket med meg Robin Hood: Prince of Thieves (2-disc extended edition) for £5.99 da jeg var inne hos Play.com nå nettopp. Den originale versjonen var en av mine favorittfilmer da jeg var yngre. Får håpe den utvidede versjonen er bra. Ekstramaterialet takker jeg heller ikke nei til. :)

6674550[/snapback]

damn you, "shakes fists" jeg prøver å spare penger her også stikker du denne i ansiktet mitt, damn you!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
FAEN HELLER! Av alle bedritne, idiotiske, korttenkte møkka-impulskjøp!

 

Tim Storys Fantastic Four (2005), 98,- på Rema

 

:wallbash:

6674565[/snapback]

 

I mock you. Jeg hadde faktisk tenkt å kjøpe denne filmen en gang i tiden. "Den kan da ikke være SÅ dårlig", tenkte jeg. Heldigvis kjøpte bruttern den før jeg gjorde det (impulskjøp her også), så jeg lånte den likesågodt. Jeg er glad for det. Den filmen var ikke veldig bra. Du kan i det minste være glad for at du ikke er den eneste som kjøpte filmen. :)

 

Gunfreak: :tease:

Lenke til kommentar
Personlig liker jeg den engelske Tarantino-boksen best, den som har de tre gamle filmene hans, men ikke Kill Bill filmene. Synes ikke Kill Bill filmene er så gode. Langt ifra så bra som de gamle filmene hans.

6675858[/snapback]

Hvor selges denne "gamle" Tarantino samlingen? Link? Jeg har den "nye" og savner Pulp fiction i den...

Lenke til kommentar
kjøpte netopp: euro trip.

skal se den i kveld :)

 

noen som har sett den?

6675779[/snapback]

 

Jepp. Jeg likte den i hvert fall som en komedie.

6675830[/snapback]

EuroTrip er en bra film hvis du ser på den som hva den er - nemlig hodeløs og pubertal humor. Morsom er den absolutt, og den er best om du ikke har noen forventninger til den. Går liksom ikke inn i "All Times Favourites"-rekka, men fin underholdning en kjedelig dag, for eksempel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...