Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Brokeback Mountain er en svært, svært bra film som absolutt bør sees. Skal ikke nekte for at det var litt rart å se to gutter begynne å kline på film, det er tross alt ikke hver dag det kommer en slik film fra Hollywood, men etter første scene er det glemt. Legningen til folka i filmen spiller ingen rolle for min del, det er historien som har noe å si, og historien i Brokeback er upåklagelig. Har hørt mange av de småarrogante ungdommene som ikke vil se filmen "fordi det er to homser og sånt er ekkelt ass", men det betyr vel bare at de er usikker på sin egen legning. En mann som er trygg på sin legning og ikke er homofob, vil ikke bry seg et sekund om hvem som kliner på skjermen så lenge filmen er bra.

Lenke til kommentar
kjøpte 007 Attaché case idag, fra elkjop.no til 2099,- :D

 

Du bør sjekke at On Her Majesty's Secret Service spiller greit filmen gjennom. Platen ble nærmest uleselig litt over 1 time inn i filmen. Tydeligvis en produksjonsfeil, og har lest om mange som har samme problem. Kvalitetssjekken må ha vært 100% ræva. Jeg byttet den ut med UK-utgaven.

Lenke til kommentar

takker for tipset _crs_.. sjekker det med en gang jeg får den. bytta du hele kofferten eller fikk du bytta kun filmen ?

 

virker som det var noe dårlig QC på noen av xfiles dvdene mine og, det hakka og fungerte nesten ikke i det hele tatt på 1 eller 2 dvder på sesong 1 tror jeg det var.. ( de nye m lock utgavene)

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar

Hmm, Disc 4 i sesong 6, og disc 1 i sesong 7 av X-Files har problemer hos meg. To episoder på begge de problematiske discene vil absolutt ikke starte når jeg trykker på dem. Får bare en svart skjerm. Jeg sendte en sånn liksom-mail til Play om problemet for flere månedere siden (via helpdesk'en deres), men de svarte aldri. Jeg sendte faktisk en ny igjen tidligere i dag. Får håpe jeg får svar nå da.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
takker for tipset _crs_.. sjekker det med en gang jeg får den. bytta du hele kofferten eller fikk du bytta kun filmen ?

 

Kjøpte UK-utgaven selv. Mailet og ringte SF Norge men hadde inntrykk av at jeg hadde 100 ganger bedre kompetanse på DVD enn de jeg kom i kontakt, selv om problemet ikke kunne være mer innlysende. Tror jeg skal måtte vente lenge på en erstatnings-DVD derifra. Uansett må de vel trykke opp en ny og slikt tar tid. Ikke noen undergang å bytte til UK-utgaven anyway, den er identisk med den nordiske og kostet ikke all verdens.

Lenke til kommentar
takker for tipset _crs_.. sjekker det med en gang jeg får den. bytta du hele kofferten eller fikk du bytta kun filmen ?

 

Kjøpte UK-utgaven selv. Mailet og ringte SF Norge men hadde inntrykk av at jeg hadde 100 ganger bedre kompetanse på DVD enn de jeg kom i kontakt, selv om problemet ikke kunne være mer innlysende. Tror jeg skal måtte vente lenge på en erstatnings-DVD derifra. Uansett må de vel trykke opp en ny og slikt tar tid. Ikke noen undergang å bytte til UK-utgaven anyway, den er identisk med den nordiske og kostet ikke all verdens.

6668043[/snapback]

 

Har lest at UK-utgaven ikke har med pappcoveret på dvd-en. Stemmer det?

Lenke til kommentar
takker for tipset _crs_.. sjekker det med en gang jeg får den. bytta du hele kofferten eller fikk du bytta kun filmen ?

 

Kjøpte UK-utgaven selv. Mailet og ringte SF Norge men hadde inntrykk av at jeg hadde 100 ganger bedre kompetanse på DVD enn de jeg kom i kontakt, selv om problemet ikke kunne være mer innlysende. Tror jeg skal måtte vente lenge på en erstatnings-DVD derifra. Uansett må de vel trykke opp en ny og slikt tar tid. Ikke noen undergang å bytte til UK-utgaven anyway, den er identisk med den nordiske og kostet ikke all verdens.

 

Har lest at UK-utgaven ikke har med pappcoveret på dvd-en. Stemmer det?

 

Det stemmer, ingen slipcase. Jeg tok platene og la de i det norske coveret.

Lenke til kommentar
Siste filmen jeg kjøpte meg var "Danny The Dog" Utrolig bra film med jet lee i rollen som et menneske som er trent opp som en hund og er som en valp så lenge halsbåndet er på, men så fort det detter av er det et dødligvåpen i hendene på feil personer..

6664777[/snapback]

 

Konge film og det skrives Jet Li :whistle:

6665532[/snapback]

Likte filmen jeg også og det skrives kongefilm(ikke nødvendigvis men). :whistle::p

 

Grattis med nytt avatar forresten. :fun:

Endret av Deathie
Lenke til kommentar
Hmm, Disc 4 i sesong 6, og disc 1 i sesong 7 av X-Files har problemer hos meg. To episoder på begge de problematiske discene vil absolutt ikke starte når jeg trykker på dem. Får bare en svart skjerm. Jeg sendte en sånn liksom-mail til Play om problemet for flere månedere siden (via helpdesk'en deres), men de svarte aldri. Jeg sendte faktisk en ny igjen tidligere i dag. Får håpe jeg får svar nå da.

6668027[/snapback]

 

Ingen problemer her, de spiller av som bare det. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...