Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, da jeg bestilte Donnie Darko DC (Tin-box) fra www.JPC.de i går, hadde jeg visst ikke nok penger på kontoen, så i dag tidlig fikk jeg følgende mail:

 

""

But we regret to inform you that the card institute can´t accept your

credit card details.

Maybe the expiry date has been changed?

""

 

Jeg regner med at dette har med pengene å gjøre. Nå har jeg overført nok penger inn på kontoen, så nå kan jeg betale den.

 

Spørsmålet mitt er: Må jeg bestille på nytt, eller sjekker de igjen (slik som de gjør hos Amazon)? Noen som har erfaring med JPC?

Lenke til kommentar

Batman Forever £6.99

Batman - The Movie (1966) £5.99 Var et gif bilde fra "Filmer som er så dårlige at de blir gode?" tråden som gjorde at jeg måtte ha den :)

Memories Of Murder £8.99

For A Few Dollars More - Special Edition £6.99

Fra play.com

Endret av GtReBra
Lenke til kommentar
Spørsmålet mitt er: Må jeg bestille på nytt, eller sjekker de igjen (slik som de gjør hos Amazon)? Noen som har erfaring med JPC?

6641933[/snapback]

 

Er det ikke bare å sjekke statusen på orderen eller sende en e-mail?

 

EDIT: Leste litt lenger i tråden om noen som var ute etter en bedre utgave av Donnie Darko, finnes her i en 3 disker. :)

Endret av Wooho
Lenke til kommentar
Spørsmålet mitt er: Må jeg bestille på nytt, eller sjekker de igjen (slik som de gjør hos Amazon)? Noen som har erfaring med JPC?

6641933[/snapback]

 

Er det ikke bare å sjekke statusen på orderen eller sende en e-mail?

 

EDIT: Leste litt lenger i tråden om noen som var ute etter en bedre utgave av Donnie Darko, finnes her i en 3 disker. :)

6643947[/snapback]

 

Jada, jeg har vist Deathie at det finnes en 3-disc.

 

Jeg sjekka forresten ordrestatusen min hos JPC, men den fikk jeg ikke mye godt ut fra. Det sto faktisk ingen ting om jeg hadde/ikke hadde bestilt noen filmer. Det sto bare info (på tysk) om hva som skjer når vissvass blir dassdiss. Jeg forsto ikke mye, men det sto minimalt om en film jeg har bestilt.

 

Jaja, jeg får se. Blir den ikke sendt i morgen, bestiller jeg den på nytt. Kan alltids selge den andre hvis det skulle komme to. :)

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
har bare sett sesong 1-2, så det var på tide med sesong 3-4 som jeg ikke har sett

6641773[/snapback]

 

Da kan du glede deg til sesong tre og fire, det blir bare bedre og bedre :)

 

En film i posten i dag også, fra amazon uk:

 

The Maltese Falcon, for 5-6 pund eller noe sånt...

6644127[/snapback]

 

fikk de i dag, så når jeg er fredig med noen Married with children episoder.

 

også i dag kom Objective Burma

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor jeg kan finne denne med norsk tekst? Finner alle sesongene (1-4) enkeltvis med norsk tekst, men vil helst ha hele boksen :p.. Hva er egentlig finest da? Enkeltvis eller i stor boks? :p

 

Skjønner engelsk, men av en eller annen grunn liker jeg det bedre med tekst..EDIT: Det samme gjelder denne :p

6648555[/snapback]

 

De har da engelsk tekst. Minst en av Futurama sesongene i den boksen har også norsk tekst.

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor jeg kan finne denne med norsk tekst? Finner alle sesongene (1-4) enkeltvis med norsk tekst, men vil helst ha hele boksen :p.. Hva er egentlig finest da? Enkeltvis eller i stor boks? :p

 

Skjønner engelsk, men av en eller annen grunn liker jeg det bedre med tekst..EDIT: Det samme gjelder denne :p

6648555[/snapback]

Som Hr. Jenssen skriver, noen av de engelske Futurama-sesongene (og Simpsons-sesongene) har norske undertekster, men så vidt jeg vet ikke alle, og samlesettet er nok nøyaktig de samme diskene som finnes i sesong-boksene.

Når det gjelder hva som er finest spørs det vel litt på om du bryr deg om pris:

Boksene med fler sesonger vil du måtte betale mva for (dvs + 25% + gebyr), mens jeg tror det er lett å finne alle disse sesongene under mva-grensa hver for seg.

Hvis du først går for samleboksene er de billigere hos Amazon UK enn hos Play, når VAT (engelsk mva) er trukket fra og frakt lagt til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...