Gå til innhold

liten og passe lett bærbar til 20k?


Anbefalte innlegg

Har hoppet fram og tilbake veldig mye nå, men har endelig bestemt meg for denne:

 

Asus Notebook S5200N-Combo 1,5GHz Centrino

Asus Notebook 512 MB DDR RAM

 

Som blir tilsammen 17000, så blir det ekstra tilbehør. Noen innvendinger? Kjøper den pga at den veier veldig lite og er rimelig bra, så oppgraderer jeg CPU senere til 2 GHz Dothan 2MB Cache eller mer når det blir billigere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har hoppet fram og tilbake veldig mye nå, men har endelig bestemt meg for denne:

 

Asus Notebook S5200N-Combo 1,5GHz Centrino

Asus Notebook 512 MB DDR RAM

 

Som blir tilsammen 17000, så blir det ekstra tilbehør. Noen innvendinger? Kjøper den pga at den veier veldig lite og er rimelig bra, så oppgraderer jeg CPU senere til 2 GHz Dothan 2MB Cache eller mer når det blir billigere.

Gi meg gjerne tilbakemelding i tråden jeg har i siggen min. Har bestemt meg for samme maskinen, men venter på lønning.. I mellomtiden sanker jeg mest mulig informasjon om akkurat denne maskinen.

Lenke til kommentar

Skal gjøre det, spørs hvem av oss som får den først ;) Kan hende at jeg ikke kjøper før neste måned, første mann til mølla :!: Kan du lage en liten artikkel om maskinen hvis du får den før meg? Er intessert i bilder, synspunkter osv. Har tenkt å lage en liten review når jeg får den.

Endret av TechBoy
Lenke til kommentar
Skal gjøre det, spørs hvem av oss som får den først ;) Kan hende at jeg ikke kjøper før neste måned, første mann til mølla :!: Kan du lage en liten artikkel om maskinen hvis du får den før meg? Er intessert i bilder, synspunkter osv. Har tenkt å lage en liten review når jeg får den.

Planen er at jeg skal lage en brukertest av maskinen når jeg har den tilgjengelig. Skal gjøre dette så profft som mulig, med både bilder, benchmarks osv. Jeg får se hva jeg får tid til.

 

Dette er en veldig spennende maskin, som det mangler norske tester på. Det eneste som mangler nå er penger på bok, men de er allerede tjent inn, så det er bare å vente på lønning ;)

 

Vi får se, bestiller ved skolestart, mellom 10. og 15. en gang tenker jeg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Har hoppet fram og tilbake veldig mye nå, men har endelig bestemt meg for denne:

 

Asus Notebook S5200N-Combo 1,5GHz Centrino

Asus Notebook 512 MB DDR RAM

 

Som blir tilsammen 17000, så blir det ekstra tilbehør. Noen innvendinger? Kjøper den pga at den veier veldig lite og er rimelig bra, så oppgraderer jeg CPU senere til 2 GHz Dothan 2MB Cache eller mer når det blir billigere.

Hvor får du tak i den CPU'en? Er det bare å åpne og bytte den?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...