Gå til innhold

Doom 3 tester med diverse ATI og Nvidia skjermkort

Windoge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Created:

May 12, 2003

Av en E3 alpha eller noe vel :)

Så god ytelse på en Alpha er ikke dårlig, med tanke på at motoren langt fra er optimisert på dette tidspunktet.

Skrevet

Gidder ikke kjøpe nytt 3Dkort bare pga Doom 3 eller andre spill... Venter til ATI kortene har fallt til fornuftig pris så kjøper jeg nytt.

Skrevet

Doom 3 er i salg om ikke så altfor lenge, tror at det meste er på plass nå slik at slike tester blir nok basert på annet enn Alpha-versjoner. ;)

Skrevet

Oooh er keen på å teste mitt eget r9800pro i doom3 jeg! Med 61fps i 1024x768 high quality på en testversjon skal jeg vel kunne få noe mer utav den ferdige versjonen...

Gjest Slettet+9018234
Skrevet

tjoho, har et fx5900 ultra. Kick ass baby!

Skrevet (endret)

Det kule her er hvor bra (mitt) geforce 4 ti4200 klarer seg. Scorer tilogmed bedre enn Radeon 9600 Pro. :yes:

Spiller i 1024x768, så hvis kortet klarer å holde seg rundt 40 fps burde alt være ok. Skjønner selvfølgelig at man kan få en litt bedre spillopplevelse med et råere kort, men mitt trofaste Gainward 4 ti4200 64 MB får jobben gjort mer enn bra nok i alle spill jeg har prøvd til nå.

Endret av sivertxp
Gjest Slettet+9018234
Skrevet

fx5900 ultra'en gjør det faktisk bra all-over!

Skrevet

Dette er ikke E3 leaken, men den gang den siste builden til ID. Dette var en ganske omdiskutert sak den gangen da dette var en benchmark levert av nVidia/ID uten at ATi hadde fått noe "heads up".

ATi kommenterte med at optimaliseringer for Doom3 var underveis men ikke var implentert i noen lanserte driver, mens nVidia på sin side vil jeg tro hadde arbeidet mye med å optimalisere for denne benchmarken.

Uansett er det ganske usikkert om dette er represenativ for ytelsen i det ferdige spillet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...