Gå til innhold

Hva er egentlig vitsen med linux?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-04-24 00:27, Soldier skrev:

Jeg vurdere selv å installere Linux, da det er så mange som skryter så vanvittig av det.... Problemet mitt er at jeg har en sambore..lol som faktisk og bruker pc'en.... hehe og nei, hun har ikke noe peil på data... hvordan vil det arte seg tro?


Vel, det trenger ikke by på problemer. Driver hun mest med browsing, epost o.l. (som mange jenter:) ) burde Linux gå fint. Hvis hun derimot er avhengig av Word eller andre spesielle programmer som bare fins til Windows, kan det bli litt verre...

 

Dette med at mange klager på hvor vanskelig Linux er, dreier seg i hovedsak om installering/vedlikehold av systemet. For vanlige brukere (de som ikke er ansvarlige for maskinen) er det nesten ett fett om man bruker Linux eller Windows, bortsett fra at man slipper bluescreens og denslags :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-23 16:26, runmad skrev:


Husker jeg sleit med WinDVD og PowerDVD når jeg kjørte Windows 98se. Ble aldri bra, husker jeg, mye kræsj og styr Måtte tilogmed reboote før jeg skulle se film, ellers var det jo _helt håpløst_.


runmad


 

HAHA...

ler meg igjen.... linux-tryne som ikke fikser

å spille dvder i win....

No offence asså, men det er jo mer humor enn

han doom-kisen som jeg forøvrig bare tror

kødder.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-24 01:30, ilex skrev:

Quote:


On 2002-04-23 13:42, Dj_Offset skrev:

Lynx?


W3M er en bedre tekstbasert browser som støtter tables og SSL

(noe ikke lynx gjør :smile:





 

neh, bruk curl :wink:. curl er for textbrowsere det ed er for texteditorer. hehe

 

 

Tenkte å foreslå wget selv... :wink:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...