Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:wee:

Så mye oppstandelse grunnet to cover som ligner på hverandre.

Jeg håper folk overlever traumaene. Sikkert samme designer som står bak, følt seg litt slapp og bare hentet inn en velfungerende ide. Funker nå fint begge to syntes nå jeg, ser ikke helt problemet.

Skrevet

Setter meg ned og skal se United 93 nå. Hadde egentlig ikke tenkt å se den, da mine anti-amerika holdninger ikke aksepterer det. Er redd den er veldig "stakkers oss. Vi er ofrene", men vi får se :)

Skrevet
Setter meg ned og skal se United 93 nå. Hadde egentlig ikke tenkt å se den, da mine anti-amerika holdninger ikke aksepterer det. Er redd den er veldig "stakkers oss. Vi er ofrene", men vi får se :)

6871350[/snapback]

Såg nettopp United 93. Ofrene kjemper hardt på slutten og "eier" terroristene såpass slik at de ikke treffer målet. Så ofrene sitter ikke bare å sutrer

Skrevet (endret)

Hehe, den nye Fjordland-reklamen er litt festlig. En slags homage til Amèlie. :)

EDIT: Happy Gilmore er da en artig film, den? Ikke akkurat noe for hjernen å bryne seg på, men absolutt severdig popcornunderholdning. :)

Endret av Hr. Jenssen
Skrevet

6871350[/snapback]

Såg nettopp United 93.

6871538[/snapback]

hva med å sette en spoiler på den kanskje ?? :hmm:

Skrevet

Koste meg med Ace Ventura - When Nature Calls (TV3 i dag ifra klokken 21:30 til 23:20)

Den er ikke på langt nær så god som eneren, men fortsatt god underholdning :)

Aaaaaaaalrighy then! :love:

Skrevet

6871350[/snapback]

Såg nettopp United 93.

6871538[/snapback]

hva med å sette en spoiler på den kanskje ?? :hmm:

6871829[/snapback]

De fleste nogenlunde oppegående mennesker burde kjenne til 9/11 og hvordan det gikk med United 93.

Sett den ferdig nå, forresten :) Bra film!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...