Gå til innhold

Hvor sannsynlig er det at en person har...


JZA

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva slags telefoner var det?

Hvor sansynlig det er, det spørs hvor mange som var med i konkuransen så kan du regne sjøl....

 

 

 

....hvis du ikke skjønner så:

 

Hvis 100 deltar er det 1prosent sjanse for at du vinner

Hvis 10 deltar er det 10prosent sjanse for at du vinner

 

o.s.v

Lenke til kommentar

Emnetittelen er elendig. Posten er ikke relatert til mobiler, men troverdigheten til en selger på brukmarkedet. Om vedkommende som er nevnt er ærlig eller ikke skal ikke jeg ta stilling til, men et lurt tips når man kjøper noe brukt er å stille kvitering som et krav. Hvis ikke står du uten noen som helst garanti hvis du skulle ha problemer med produktet. Det gir deg også en nokså god sikkerhet på at produktet ikke er tyvegods.

Om personen har vunnet mobilen, har han helt sikkert noen papirer på dette, og ved han legger disse ved salg bør det ikke være noe problem.

Om en man mistenker en person på bruktmarkedet annbefaler jeg å bruke "Varsle support" knappen som finnes inne på alle annonsene.

Endret av It's me
Lenke til kommentar
Emnetittelen er elendig. Posten er ikke relatert til mobiler, men troverdigheten til en selger på brukmarkedet.

 

...

 

Om en man mistenker en person på bruktmarkedet annbefaler jeg å bruke "Varsle support" knappen som finnes inne på alle annonsene.

Så hvorfor gjøre denne posten til en sticky? Eller, "annonsering"...

Lenke til kommentar
Hm...vet ikke hvorfor denne er sticky og kan ikke se at det er noe poeng i at den skal være sticky heller så jeg fjerner den fra pin'ed plasseringen.

Da var det fler av oss som delte den meningen :)

 

Greit med så få pinned som mulig synes jeg, men de tre som er der er fine å ha. Men nå ender jeg opp langt off topic.

 

Husk at tilbud som virker for gode oftest er det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...