RAM Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 Er det flere enn meg her som liker Anime series? Min favoritt er Haruko, anbefales.
Outlook Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 Scrapped Princess, Full Metal Alchemist, Tenjou Tenge, Gantz, DN Angel, Onegai Teacher, Gokusen, Madcross Zero, Noir, Monster, Naruto, One Piece, Samurai 7, Samurai Champloo, Hunter x Hunter, Initial D og Kono Minikurkumo Utsukushii Sekai er vel de jeg liker mest for øyeblikket..
RAM Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Skrevet 6. juli 2004 Scrapped Princess, Full Metal Alchemist, Tenjou Tenge, Gantz, DN Angel, Onegai Teacher, Gokusen, Madcross Zero, Noir, Monster, Naruto, One Piece, Samurai 7, Samurai Champloo, Hunter x Hunter, Initial D og Kono Minikurkumo Utsukushii Sekai er vel de jeg liker mest for øyeblikket.. Her var det en del jeg ikke har hørt om før. Jeg googler dem nå.
Kimius Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 Air master D.N.Angel <----anbefaler Earth girl Arujuna <----- kun sett en ep, men er hekta allerede... Full metal alchemist Great teacher Onizuka <-----den kommer du til å le deg i hjel av... Love hina <----- Mahoromatic <------- må sees... trigun Yumeria <--------- påkrevd av lov og det var bare toppen av isfjellet....
Xeenon_ Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 (endret) dobbelpost..gotta love it Endret 6. juli 2004 av orcblood
OlaTK Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 Hva er det med de tegningene som fasinerer så mange? Det suger jo max da. I alle fall synes jeg det.
b-real Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 Vi har en egen tv/film kategori og der skal også tv-serier diskuteres. Stenges.
Anbefalte innlegg