spn2000 Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 total annihilation en dødsbra command & conquer spill med ENORME brett, spiller det ennå fra tid til annen. synes ikke det var noe blest i heletatt om dette spillet. leste bare middelmådige omtaler om det.
dimdal Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 total annihilationen dødsbra command & conquer spill med ENORME brett, spiller det ennå fra tid til annen. synes ikke det var noe blest i heletatt om dette spillet. leste bare middelmådige omtaler om det. Det spillet der var jo dritkult! Har ikke det nå, men har oppfølgeren; Total Annhilation: Kingdoms
abcosv Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 Colonization er helt klart det mest undervurderte spillet noensinne. Ekstremt bra spill som har havnet i den evige skyggen av Civilization-spillene av uante grunner. Og til dere som skryter Halflife opp i skyene, det var ikke historien i seg selv som var det ekstreme med spillet når det kom, det var grafikken. Ja, det hadde dybde, historie, drama og innlevelse, men det va grafikken som var det ekstreme på den tiden. Og når man ser på det i det perspektivet, skjønner man hvordan noen kan påstå at det er overrated idag, selv om jeg ikke nødvendigvis er så enig. Spillet har fått veldig mange nye fans etter CS-galskapen kom for fullt, er ganske sikker på at det er de færreste av Halflife-fanboysene (egentlige CS-ere) som faktisk har spilt Halflife-singleplayeren skikkelig.
Olle P Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 De "felaktiga" nedskrivningar jag sett beror främst på att recensenten antingen inte förstått spelet eller haft en allmänt avog inställning till genren. Med de rätta referenserna har det inte blivit några fel. /Olle
Darth Kjell Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 Conkers Bad Fur Day var undervurdert ja. Dette spillet var utrolig bra, men desverre kom det på slutten av Nintendo64s levetid. Hadde dette kommet til PSone hadde det vært en instant classic. Ellers synes jeg Little Big Adventure 1 og 2 pluss Planescape: Torment er veldig undervurderte. Det disse spillene har til felles er at de fikk gode reviews, men solgte dårlig. Noen spill som ble slaktet litt ufortjent er Deus Ex: IW, Daikatana og Unreal II. Greit nok at disse spillene ikke levde opp til forventningene til mange gamere, men "dårligste spill ever" var de ikke.
Janster Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 Må inrømme at Total Annihilation og Planetscape Torment er vanvittige bra spill, den første solgte dog bra så ikke så underrated, men den den andre solgte dårlig desverre.. Jan
Mala Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 På den tid det kom var det banebrytene på mange punkter.Det som er så teit er at de som ikke var av den "generasjon" som spilte HL da det kom, ikke synes spillet er bra nå. Noe som det selvfølgelig ikke er nå. Sett ut ifra hvordan det var da så vil jeg si det er et av de beste spillene som er, og at mange er enige i det er jeg sikker på. Helt enig der, da eg s fikk spillet i sin tid var eg overveldet
Shimano Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 (endret) Jet Set Radio Future til Xbox! Fantastisk spill som med sin litt spesielle stil (sjekk grafikken her) nok har blitt oversett av mange. Kjøpte det til 149,- her om dagen (var jo et av lanseringsspillene til Xbox og er dermed billig nå) og det er lenge siden jeg har hatt så mye moro med et spill. Schtilig grafikk, fantastisk soundtrack og utrolig morsomt - anbefales! Endret 5. juli 2004 av Shimano
Kultom Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 [iC' date=05/07/2004 : 02:37] Diablo2, det ble ikke tatt så godt imot om jeg husker rett, eller begge diablo spillene forresten. er du gal? sinnsykt mange spiller jo D2 den dag i dag! Da det kom ut fikk det jo mosnter kritikk (på en bra måte altså) og ble spilt av nært ALLE rpg fans der ute! K, husker ikke det satt vel for mye å spilte d2 til å lese om det Trur jeg leste en rewiev som BARE gav det spiller 6.3 av 10 eller noe lignende. Men klart kan være jeg husker dårlig.
Darth Kjell Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 Diablo II fikk veldig bra reviews stort sett. Leste mye diabloii.net på den tiden, så jeg er skråsikker på at det stort sett ble bra mottatt.
Ol'H Skrevet 7. juli 2004 Skrevet 7. juli 2004 QUOTE (co2 @ 03/07/2004 : 22:59) Half-Life Det er det mest overvurderte etter min mening. Hvordan våger du! Jeg våger. Half-Life er bra, men ikke så bra som mange skal ha det til. nei d er bedre... Ok, kansje noen tar hardt i... Men d er d beste spillet noensinne
Neshaug Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 1998: HF12004: Hvilken grafikkmotor er fortsatt mest brukt i verden? Half-Life = Respect Half-Life er ikke en egen grafikkmotor tenk. Underrated? Mener du at spill som fikk dårlig motagelse av anmeldere, men ble kjempepopulære likvell? Uansett, half-life var ikke underrated, men det var en spilltittel som overraska meg hvertfall. Kommer aldri til å glemme togturen ned til black mesa. Et innovativt bra spill. Multiplayerdelen likte jeg ikke i det hele tatt siden jeg var quakefan, men spilte jo masse cs i gamle dager. Giants: Citizen Kabutoo (husker ikke helt hvordan det skrives) vil jeg si er underrated. Det fikk dog gode kritikker, men ingen spilte det pga. høye systemkrav da det kom ut. Spillet er genialt og det har en hel masse med innovative ideer.
Kultom Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 1998: HF12004: Hvilken grafikkmotor er fortsatt mest brukt i verden? Half-Life = Respect Half-Life er ikke en egen grafikkmotor tenk. Underrated? Mener du at spill som fikk dårlig motagelse av anmeldere, men ble kjempepopulære likvell? Uansett, half-life var ikke underrated, men det var en spilltittel som overraska meg hvertfall. Kommer aldri til å glemme togturen ned til black mesa. Et innovativt bra spill. Multiplayerdelen likte jeg ikke i det hele tatt siden jeg var quakefan, men spilte jo masse cs i gamle dager. Giants: Citizen Kabutoo (husker ikke helt hvordan det skrives) vil jeg si er underrated. Det fikk dog gode kritikker, men ingen spilte det pga. høye systemkrav da det kom ut. Spillet er genialt og det har en hel masse med innovative ideer. *offtopic*Sa han noe om at HalfLife var en grafikk motor? Og han har helt rett i at det er den grafikkmotoren som HL bruker som fortsatt er den som har mest spill og mods basert på seg. Og forresten, hva hater "grafikkmotoren" til HL da?*/offtopic* Airline Tycoon serien har fått for lite credit, virkelig underholdene spill. Var ihvertfall i en stund.
Laman Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 (endret) Jet Set Radio Future til Xbox! Fantastisk spill som med sin litt spesielle stil (sjekk grafikken her) nok har blitt oversett av mange. Kjøpte det til 149,- her om dagen (var jo et av lanseringsspillene til Xbox og er dermed billig nå) og det er lenge siden jeg har hatt så mye moro med et spill. Schtilig grafikk, fantastisk soundtrack og utrolig morsomt - anbefales! JSRF kan vere ganske morsomt, men til tider utrolig frustrerende! "Nei! Jeg skal ikke hoppe DIT jeg vil DIT! Argh!" - Meg som spiller js. Var noen ganger jeg holdt CDen mellom hendene mine og lurte på om jeg skulle knekke CDen eller ikke. Eneste grunnen til at jeg ikke knakk CDen at Sega GT 2002 var med på den... Musikken er ikke akkuratt fantastisk. "Aiiii - love-love-love-love you! You-you!" Til å bli GAL av. Men, et fantastisk spill. Endret 9. juli 2004 av Laman
Farnoy Skrevet 10. juli 2004 Skrevet 10. juli 2004 Beyond Good & Evil var utrolig stilig, fylt til randen med atmosfære og alt i alt et underholdende spill, men ble oversett av mange.
JoeDohn Skrevet 11. juli 2004 Skrevet 11. juli 2004 Hm, vil prøve å slenge ut Shenmue og oppfølger som forslag til undervurderte spill. Jeg synes de er ganske morsomme, og om man ikke henger seg opp i detaljer som tidvis knotete styring, utdatert grafikk og en sliten jobb med dubbinga til engelsk så sitter man faktisk med et ganske innovativt og underholdende spill. Mye å finne på, og en kan i bunn og grunn bruke så mye tid en vil på å gå gjennom spillet. Den Lengste Reisen er også et ganske undervurdert spill i mine øyne. Det har en historie og en innlevelsesfaktor som fungerte som superlim på meg når jeg spilte det, eneste ordentlige problemet er vel egentlig replayability-faktoren der. Men jeg brukte tross alt en god måned på det. =)
Xbox-PS2 Skrevet 11. juli 2004 Skrevet 11. juli 2004 (endret) Freedom Fighters var vel lit undervurdert. Jeg er ikke sikker på hvor mye styr det var rundt dette spillet, men jeg la ihvertfall ikke merke til det, så jeg sier Earth 2150. Endret 11. juli 2004 av Xbox-PS2
OlaTK Skrevet 11. juli 2004 Skrevet 11. juli 2004 Jeg tror jeg må si outcast. Vet ikke hvilke kritikker det fikk, men har et intrykk av at det ikke var så mange som spilte det. Jeg synes det var helt konge.
cyberPanda Skrevet 11. juli 2004 Skrevet 11. juli 2004 ingen skall snakke stykt om half-life før de har prøvd hammer-editoren, half life har en av de mest tiljenlige og brukervendlige kodene jeg noen gang har sett. det mest underatede spillet i min mening var half-life, jeg husker det fikk 6/10 i PC player, og det er det nest beste CRPG spillet noen sinne!!! (etter toern selvfølgelig)
JoeDohn Skrevet 11. juli 2004 Skrevet 11. juli 2004 det mest underatede spillet i min mening var half-life, jeg husker det fikk 6/10 i PC player, og det er det nest beste CRPG spillet noen sinne!!! (etter toern selvfølgelig) Jeg er nesten sikker på at det ikke skal stå "half-life" der. Dessuten er ikke Half-Life på noen måte undervurdert. Det er derimot et av de mest sagnomsuste spilla som finnes til PC i dag, og det er vel nesten færre av dem som ikke har sett eller prøvd det enn de som har det - og så kommer alle de som liker det i tillegg. Men Outcast er jeg veldig med på, virker som om veldig mange har gått glipp av det mesterstykket. Ville blitt en kjempeflott film.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå