Gå til innhold

X800 VIVO softmod til 1.6ns 12@16 pipes


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men når en tulling kommer å påstår at X800Pro knuser 6800Ultra blir jeg provosert....

Nå får du ærlig talt skjerpe deg, det der er ren løgn, finn ett eneste sted hvor jeg har brukt ord som "knuser", eller hvor jeg har sammenliknet X800Pro med 6800U.

Jeg har aldri gjort dette, og ville heller ikke finne på det. Virker nærmest som om du har blitt hjernevasket selv av Simarilions ekstremt aggressive poster, som grenser til personangrep.

 

Her prøver jeg å holde en diskusjon, for all del, vær så uenig med meg som dere bare ønsker, men dere kan da oppføre dere som folk. Den der påstanden fra deg JimRamse var dråpen som fikk vannet til å renne over.. Slutt å påstå at jeg har sagt ting jeg aldri har tenkt, iallefall ikke skrevet!

Diskuter sak, ikke person.. Et lite tips hvis du føler at du "ikke kommer noen vei" med motdebatant er enkel, forlat diskusjonen, enten uten å svare på innlegg, eller ved å skrive en greit uprovoserende melding. Å tro at noen ikke svarer på "Han idioten som er hjernevasket, er jo helt fjern" er jo ganske tåpelig.

 

De kødder vel i alle spill også da? Bare jug å bedrag med de, ikke sant?

Nei, ikke begynn igjen, jeg har aldri påstått i nærheten av dette, regner med at Nvidia holder seg ærlige, men ærlig talt, du kan da ikke påstå at det er ingen grunn til å kunne mistenkte Nvidia, når man ser på historien deres i forhold til 3dmark?

 

Tror jeg har en gammel PII liggende her ett eller annet sted, kan sikkert kjøre en benchmark med den og X800 kortet, se om scoren min ligger et "par hundre poeng" unna det den gjør på mitt nåværende oppsett.

 

Uansett hva du måtte mene, er og blir X800 og 6800 ofte CPU-begrenset, les litt rundt på nettet ser du det. At du nekter for det overrasker meg litt, har alltid trodd at du var en av de som visste mest om slike ting her på forumet.

En måte å se dette på, er den påfallende mangelen på FPS dropp ved høyere oppløsning.

Endret av Anders81
Lenke til kommentar
Som flere skriver, det er utrolig morsomt at du liker korte ditt, men et snev av logikk kan du alikevell ha. Skjerp deg!

 

Det er skrevet en sticky av en moderator som sier mye om at det er ulovlig å komme med direkte uriktig informsjon, jeg bare nevner det!

Det han egentlig skriver er at det er mye "tøffere" å modde å sattse på at du får et kort du kan hardmodde\klokke "med litt risiko" høyt, (en slags pc extrem sport)

 

Venter på svar fra Anders81 på hans litt menigsløse utallelser

 

Å herregud. Er det mulig å være så sta?(...)Du er jo på den tynneste isen i nato.

 

Hvorfor ikke bare innrømme at du ikke har anelse om hva du snakker om og rett og slett trekke deg sakte men sikkert ut av diskusjonen.

 

Siden du mener dette, så må det være flaut for deg at jeg banker deg i 3DMark2003 med det gamle 6800GT kortet mitt. Å ikke kom å grin over at jeg har bedre system utenom, for det betyr max ett par hundre poeng i denne benchmarken. Du har ett totalt overlegent kort, å mitt "drittkort" yter alikevel bedre? Nå har jeg byttet GT kortet å kjører nå ett litt bedre "drittkort" å banker deg å ditt overlegne kort enda mer.

Når noen tilegner meg fullstendig latterlige og tåpelige uttalser som jeg aldri har ytret, annser jeg det som personangrep

 

Du er å blir hjernevasket....

Du er faen ikke sann........

 

Men når en tulling kommer å påstår at X800Pro knuser 6800Ultra blir jeg provosert....

Til den legger jeg til at når noen lyver på den måten, tror andre at jeg faktisk har påstått det, man regner ikke med at folk lyver, Gullegutts svar "Enig.. ATi knuser på ingen måte Nvidia!"

 

Ble nesten det når en kar som kun har en ting i hodet

 

Osv. Osv. Orker ikke ta opp alle de andre trådene.

 

Igjen, i tilfelle noen fortsatt ikke har fått det med seg, for å oppklare:

 

1. Jeg har ALDRI påstått at et X800Pro non-VIVIO er et godt kjøp, det er det ikke.

2. Jeg har ALDRI påstått at et X800Pro non-VIVO er bedre enn 6800GT

3. Jeg har påstått at jeg personlig mener at et klokkevennlig X800Pro VIVO kort, er bedre enn et 6800GT kort. Dette har blant annet med at flere av de store spilltitlene som kommer ut bruker D3D, noe som, jeg mener ATI takler bedre enn NVidia overall.

4. Jeg har sagt rett ut at dette IKKE gjelder for de som ikke ønsker å ta risken på at de kan få et dårlig X800Pro VIVO kort, eller skade det ved flashing. De som føler at de ikke har råd til å erstatte et tapt kort, eller ønsker sikkerhet, bør velge Gainward 6800GT (Sjekk min første post i denne tråden)

5. Jeg har alltid brukt Nvidia før, selv under deres delvis mislykkede serie (FX).

 

Håper det klarte opp en del, og at vi kan legge diskusjonen død, blir ikke altfor hyggelig her når diskusjonen hetes litt opp.. ;)

Lenke til kommentar

Les den om igjen et par ganger. Et GODT X800Pro VIVO kort mot et 6800GT kort, nevnte jeg noe om kvaliteten på 6800GT kortet?

Du ser jo på resultatene til JimRamse at det stemmer, det bra X800Pro VIVO kortet gikk lengre enn de andre.. "Overlegent" er relativt.

 

Vet den setningen var lite gjennomtenkt, men synes vel nesten at noen av de quotene mine kanskje kan virke litt mer provoserende enn den ene der..

Lenke til kommentar

Hmm om det er meg du sikter til har ikke du quoutet meg riktig på noen av de, ingen av disse utalsene er mine, så vær snill å fjern den utalsen om at jeg prøver å hjerne vaske noen om du ikke kan quote meg på en ting der jeg har angrepet deg personelig.

 

så setter vi en strek over det, selv om du evnt skulle finne en, så er det sikkert en missforståelse jeg kan forklare evnt

 

Edit: Men du må jo også tenke på grunnen til at du får mye pepper, hvis alle disse postene er rettet mot deg, så er det nokk to sider av denne saken også

 

Og du apropo angrep

Virker nærmest som om du har blitt hjernevasket selv av Simarilions ekstremt aggressive poster,

 

det er denne utalsen jeg ønsker en forklaring på

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Helt enig "paulinfrancis"!!! Ikke forsøple tråden jeg følger med på! Får jo mail hele tiden om nye svar, men det er jo bare piss!

Følger med på denne tråden i tilfelle det kommer noen nye tips, bioser eller lignende til mitt Connect3d x800pro@xt VIVO 16 pipelines -526/575 (som jeg var heldig med).

Ikke for å lese deres meningsløse forsøk på å få ut innestengt aggresjon!

 

Slutt å krangle!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...