Gå til innhold

Verste film du har sett?


Dorian Gray

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Battlefield Earth, finnes filmer som er verre, men denne hadde et stort budsjett og kom ut med en så dundrende terningkast 1!

Ja,må si at det er en av mine verste filmer jeg har sett.Men hva som er det verste må jeg :hmm: om.

 

Edit:Starship Troopers 2.Skikkelig møkka film! :thumbdown:

Endret av Zemeckis
Lenke til kommentar

The Monster Squad

'nuff said! :wee:

Edit: Link

 

Dracula is alive. In fact, he plans to rule the world and that is why he seeks the help of other legendary monsters. However, a bunch of kids regarded by their peers as losers uncover the devious plan and prepare for a counter strike
Endret av Beistet
Lenke til kommentar
Jeg må være enig der. Men den var underholdende da (morsom, grunnet at den var ekstremt dårlig).

Om du synes den er ille så har man ikke sett mange dårlige filmer. Black Mask 2 er feks en av de! ;)

 

Dårligste filmen jeg har sett er kanskje "No Retreat, No Surrender" fra 1985 med Van Damme som den hensynsløse ninjamannen Ivan! haha, bra bruk av fortfilm og det faktumet at du ser kamerafolk og mikrofoner i scenene gir denne 1.plassen.

 

Jason X er vel også en højdare. De andre "fredag den 13."-filmene er jo underholdende, men denne ble bare teit. Jason i fremtiden med oppgradert maske og machete. HERREMINHATT!!!1

Lenke til kommentar

En kompis av meg kjøpte "Godzillas Todespranke". :wee: Han kjøpte den p.g.a at hver gang vi er i utlandet kjøper vi med oss en ting, og at vi elsker sitte å le av elendige B-filmer.Den er så utrolig sinnsykt dårlig, har aldri sett en så dårlig film før. Helt utrolig... Men pokker så jeg ledde, haha..

 

Storyen er så utrolig elendig, alt fra en gutt som står på veikanten med en dings som gjør at folk begynner å klø. Til usammenhengende samtaler, og tydelige rør som stikker ut av munnen på godzilla der det selvfølgelig kommer flamme ut. :laugh:

 

HAHA! kom nettop på noe, godzilla løpte rundt i byen og knuste bygninger. Så fikk man se på bakkenivå hos hysteriske folk, det var pokker med isopor og papir baller som datt ned, så utrolig dårlig. :laugh::laugh:

 

Bak på coveret:

Der frischverheiratete Pilot Twang und wird aus den Flitterwochen heraus von seinem Schwiegervater Dr.Jo zu einer Weltraummission beordert. Er soll einen nuklearen Test an der Chinesischen Grenze beobachten. Nach dem abwurf der Atombombe kommt es zu einem ungewöhlichen Beben, da(ss- dobbel s) sich auf Korea zubewegt. Dr.Jo hat als Einziger eine Vermutung: ein gigantisches Sagenwesen namens Yongary soll der Auslöser der Beben sein.

 

Så bruker vi tysk skills til å forstå:

Noe med den lånte/innleide piloten Twang skal i sin ehm.. bryllupsreise være hos sin svigerfar Dr. Jo til et beordret oppdrag. bla bla bla.. atom testing ved den kinesiske grensen.. bla bla.. I prøvingen skjer det noe i Korea. bla bla, en gigantisk legende ved navn Yongary utløser jordskjelv.

 

okey da jeg skjekka opp 1 ord og 1 setning etter litt sammenheng. :p

Iallefall, dritt film. :thumbup: Terningkast 1..

Usikker på når den er laget, men står 2001 ASTRO Records & Filmworks.. hvis denne filmen er laget i 2001 så ler jeg. :laugh:

Lenke til kommentar

Verste/Skumleste Film må vel være Exorsisten. Så den på Kino, den har satt spor etter seg i sjelen min. Tuller ikke. Tåler ikke se ansiktet til ho jenta når ho er intatt av djevelen, tåler ikke stemmen.

Satt på Ebaumsworld en morgen helt alene, så kom jeg over !denne her.

Da kjente jeg adrenalinet fyke gjennom kroppen, jeg stivnet litt. Jeg tar dette 100% alvorlig, det var/er en jævlig film. SPESIELT på kino.

Endret av Chris88
Lenke til kommentar
Verste/Skumleste Film må vel være Exorsisten. Så den på Kino, den har satt spor etter seg i sjelen min. Tuller ikke. Tåler ikke se ansiktet til ho jenta når ho er intatt av djevelen, tåler ikke stemmen.

Satt på Ebaumsworld en morgen helt alene, så kom jeg over !denne her.

Da kjente jeg adrenalinet fyke gjennom kroppen, jeg stivnet litt. Jeg tar dette 100% alvorlig, det var/er en jævlig film. SPESIELT på kino.

Jeg tenkte egentlig på filmer som Gigli og Battlefield Earth da.. Men jeg skjønner deg godt, hun er seriøst :scared:

Lenke til kommentar
Verste/Skumleste Film må vel være Exorsisten. Så den på Kino, den har satt spor etter seg i sjelen min. Tuller ikke. Tåler ikke se ansiktet til ho jenta når ho er intatt av djevelen, tåler ikke stemmen.

Satt på Ebaumsworld en morgen helt alene, så kom jeg over !denne her.

Da kjente jeg adrenalinet fyke gjennom kroppen, jeg stivnet litt. Jeg tar dette 100% alvorlig, det var/er en jævlig film. SPESIELT på kino.

Jeg tenkte egentlig på filmer som Gigli og Battlefield Earth da.. Men jeg skjønner deg godt, hun er seriøst :scared:

Vel da kan jeg anbefale på det sterkeste Godzillas Todespranke :thumbup: eller House 1-2-3 serien, tror det finnes ei 4 også, muligens bare på vhs. Usikker. Har 1-2-3 på dvd, 2'a var spesielt dårlig.

 

Elektriker/Reparatør, river opp veggen og sier: Well, seems like you've got an alternativ dimension in there.

 

Haha, må bare le da. :laugh:

House 2 tror jeg kanskje var den dårligste, 3'a også. :sick::laugh:

 

Edit: kan også "anbefale" Creepshow 1 og 2 :laugh:

Endret av Chris88
Lenke til kommentar

Filmer som er så dårlige at det blir morsomt er ikke dårlige filmer. Filmer som er dårlige er filmer du overhodet ikke orker å se ferdig.. Pining somehow.

Eksempler på dette er:

 

American Pie (alle sammen, THERE I said it.), Deep Blue Sea og Motorsagmassakeren (remaken... elsket originalen)

 

Du kan vel i tillegg legge til alle filmene til Christopher Lambert: Fortress, viruz, Druids og lignende.. herreminhatt

Endret av LarsP
Lenke til kommentar
Filmer som er så dårlige at det blir morsomt er ikke dårlige filmer. Filmer som er dårlige er filmer du overhodet ikke orker å se ferdig.. Pining somehow.

Eksempler på dette er:

 

American Pie (alle sammen, THERE I said it.), Deep Blue Sea og Motorsagmassakeren (remaken... elsket originalen)

 

Du kan vel i tillegg legge til alle filmene til Christopher Lambert: Fortress, viruz, Druids og lignende.. herreminhatt

Hercules i New York, var en helt seriøs film. Gjett om jeg ledde av den da, med arnold i hovedrollen. Filmer som prøver å være seriøse og som blir morsomme er ELENDIGE. Derfor man ler av de.

Jeg kan ofte i slike filmer le av folk som prøver å være morsomme men ikke blir morsomme, heller bare teite.

Lenke til kommentar

Altså. Hercules i New York er en kongefilm. Er den stolte eier av "Hercules in New York SE".. hehe, musikken er kanskje det værste bortsett fra Arnolds forferdelige uttale. "buz fazeh, I wantz zo go zo ze Earth".

 

Men, det jeg lo mest av var de -såkalte- "atletene" Hercules møtte i parken. Diskoskasteren, spydkasteren og lengdehopperen. hahhaaha, det var som å se meg. Helt elendig.

 

two thumbs up!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...