Gå til innhold

Verste film du har sett?


Dorian Gray

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Con Air er en av de dårligste filmene etter min mening, det ser ekstremt falskt ut når folk blir skutt, og manuset er som om det er hentet fra en B-film. Hadde ikke Nicholas Cage vært med i denne filmen hadde det vært en B-film.

alt er dårlig...han som får føling roper at han trenger insulin...

han har lavt blodsukker,han trenger sukker/glukose ikke insulin

Lenke til kommentar

Etter å ha sett en del MST3K har jeg sett en del dårlige filmer.

Og jeg må si at det finnes 2 typer elendige filmer: Bra elendige filmer, som er så dårlige at de er morsomme. Og dårlige elendige filmer, filmer som er så elendig at man ikke klarer å se på.

 

I dårlige filmer-kategorien må man jo nesten nevne "Plan 9 From Outer Space".

Dette er jo kanskje den mest kjente dårlige filmen noensinne. Kjent nettopp for hvor latterlig elendig den er. Dette er en film alle burde se :)

 

for å sitere badmovies.org:

Often billed as the worst movie ever made, and not entirely undeserving of the title, this is a masterpiece of Ed Wood's making. Bela Lugosi was cast in the role of "Ghoul Man" but passed away before filming really started. So what happens? The producer's wife's chiropractor (Mr. Reynold's was the executive producer) takes over as "Ghoul Man" and holds his cape in front of his face THE ENTIRE MOVIE. Add to this numerous plot inconsistencies, horrid acting, and masses of stock footage - some of which we see several times and you have a terrible but funny movie. A highly advanced alien culture is determined to destroy Earth before our scientists discover a bomb which will explode sunlight, the description Eros gives of this is quite funny. In order to destroy our world, of several billion people, they raise three zombies from the dead. I have to tell you that despite this film's horrid nature, I dearly love it for being so bad.

Dette er den 9. planen i rekken, lurer på hvor dårlige de 8 før må være?

 

 

Ellers har jeg som sagt sett mye dårlig i MST3K som jeg ikke gidder å nevne.

nå må jeg tenke på en film som var så dårlig at man nesten ikke klarer å se den.

proplemet med det er at jeg som oftest ikke gidder å se ferdig slike filmer :)

men det er vel bare å se litt på Hallmark-channel så finner man en del slike

Lenke til kommentar

Huff, forkortelser... MST3K???

 

Så vidt jeg vet så finnes det ingen planer nummerert 1-8. Men, vi har dog disse to:

 

Plan 10 from Outer Space (1994)

Shakespeare's Plan 12 From Outer Space (1991)

 

Det som også kann nevnes er at Plan 9 from outer space oppbrinnelig het "graverobbers from outer space"... Da var vel plan 9 et bedre alternativ. :p

 

Om man vil lete etter "dårlige" filmer så kan jeg på det varmeste anbefale http://www.badmovies.org , en skikkelig kongeside. Lister opp noen gullkorn derifra jeg:

 

- Killer Clowns from outer space

- Story of Ricky (Ricky-Oh)

- Orgazmo

- The Abominable Dr. Phibes

- Cannibal Women in the Avocado Jungle of Death

- Starcrash (David Hasselhoff-Alert ;))

 

Alle disse filmene +++ kjøpt jeg på grunnlag av anmeldelsene på badmovies.org.

 

:mrgreen:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Det som også kann nevnes er at Plan 9 from outer space oppbrinnelig het "graverobbers from outer space"... Da var vel plan 9 et bedre alternativ. :p

Tittelen ble forandret etter ønske fra den finansierende kirken. For de som har sett den, kan man få med seg at Criswell sier "...graverobbers from outer space" i innledningen.

Lenke til kommentar
Huff, forkortelser... MST3K???

 

Så vidt jeg vet så finnes det ingen planer nummerert 1-8. Men, vi har dog disse to:

Mystery Science Theatre 3000

 

Er en serie om en fyr som har blitt sendt opp i rommet og blir der tvingt til å se på elendige filmer (ekte gamle elendige filmer). Der sitter han og robotvennene hans å kommenterer de.

En av tidenes beste serier :thumbup:

 

det er førøvrig en tråd om det her:

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=258869

 

 

 

Og når det gjelder de 8 første planene så er jo ikke det filmer nei. Men i følge filmen er jo det å gjenreise 3 mennesker den 9. planen. Så det må jo ha vært 8 planer før det og? ;)

Og hvor elendige måtte ikke de vært? :)

Lenke til kommentar

Tror den verste filmen jeg noen gang har sett er Hugo Pool. Jeg satt oppe en natt og ventet ca 1 time på at den skulle starte på tv. Ikke fordi jeg trodde den skulle være noe spesielt bra, men mest fordi det ikke gikk noe særlig annet + at Alyssa Milano var med i den... :mrgreen:

Men selv om jeg ikke hadde noe forventninger til den klarte jeg allikevel å bli skuffa! Eller ikke egentlig skuffa... bare satt igjen med en tom følelse. Var nesten litt forundret. De eneste følelsene den vekket i meg var flauhet hver gang det skulle være morsomt. Det var ca INGEN handling i det hele tatt, alt var et eneste stort gjesp. Jeg satt hele tiden og ventet på at filmen egentlig skulle starte, uten at den noen gang gjorde det. I slutten skulle det være skikkelig trist og kjæresten hennes døde og greier... og jeg brydde meg ikke overhodet. Av og til er filmer så dårlige at man digger at noen viktige karakterer dør, men her vekket det faktisk ikke noe følelser i det hele tatt. Jeg tenkte ikke over at han døde en gang, før filmen var slutt. Og da filmen var over var jeg ikke en gang provosert over å ha sett en dårlig film, jeg rett og slett brydde meg ikke. Lurte litt på om det var noe jeg ikke hadde fått med meg, eller om det var noe feil på filmen noe sted, eller om det var noe feil med meg.

 

Rett og slett ubeskrivelig. Har aldri opplevd noe lignende. Lurer nesten på om jeg må se den om igjen en gang..

Lenke til kommentar
Tittelen ble forandret etter ønske fra den finansierende kirken. For de som har sett den, kan man få med seg at Criswell sier "...graverobbers from outer space" i innledningen.

hehe. Han har den beste monologen i filmhistorien.... "future events like these will affect you in the future".... "let's punish the guilty, award the innocents"... "Can your mind accept the truth about GRAVE ROBBERSFROM OUTER SPACE"..

 

eller noe sånn... himla morsomt er det i allefall ;)

Endret av LarsP
Lenke til kommentar

Anger Management.

 

Grusomt skuffa. Bra konsept, men ingenting av humoren fungerte. Skuespillet stinka (og jeg er av de få som liker både Jack og Adam). Bare utrolig provoserende karakterer, MED out-of-character dialog i ett sett, som burde gjort det bedre men det ble bare verre. Ironisk nok ble jeg sint av filmen.

 

Jeg går av prinsipp aldri ut av kinosalen før filmen er ferdig. Denne filmen var pur smerte.

 

 

 

 

Men dårligste, type Dis-dårlig?

 

Star Crash.

 

Hysterisk morsom kalkun, Plan 9 kan bare legge inn årene. Og ekstra bonus: en purung David Hasselhoff.

 

 

 

Edit: Ok, den var nevnt. Men da fikk jeg lyst å slenge inn avslutningstalen fra Star Crash, som en analogi til Plan 9.

 

"..." betyr kunstpause, for effekt og ettertanke, og tid til å fylle ut fordi de ikke greide å skrive en avslutningstale som var like lang som den heroiske bakgrunnsmusikken.

 

 

"The stars... are clear. The planets... shine. We've won. ... Oh... some dark force... no doubt... will show its face... once more... But for now it's calm... and for a little while... at least... we can rest"

Endret av Onkel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...