Gå til innhold

Verste film du har sett?


Dorian Gray

Anbefalte innlegg

Evil Ed...

 

Haha, den har jeg faktisk liggende her. Kongefilm. "Jag lamnar dej Ed. HAHehahheaaehaa.

 

Godzilla, har sett utalleige klipp fra det på Kiosk. Mange godzilla vs. etteller annet..

 

De gamle filmene er jo faktisk 10-20 ganger bedre enn den nye Hollywoodversjonen. "Godzilla vs. Mothra", "Godzilla vs. Mechagodzilla", "Godzilla vs. Monster Zero" og den særeste av de alle: "Bambi Meets Godzilla". De er de jeg har sett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Shanghai Knights tar kaka - når de farer nedover flagget på Big Ben. Omg.

 

Starship Troopers 2 orka jeg ikke se ferdig engang.

 

Scary Movie 3 var svært lite interessant, de to foregående var nok like lite interessante men de så jeg faktisk ferdig.

 

Jean Claude Van Damme har noen seriøst talentløse filmer fra 80-tallet som har gått sene nattetimer på TV2.

Lenke til kommentar

Det er ikke mange filmer jeg synst er dårlige for de som er dårlige er som regel så dårlig at det blir morsomt, et fantastisk eksempel er Master Of The Universe.

 

Beste scene:

Skeletor (ond fyr som vil ta over universet) sier: I have the power. menst han rister på staven sin :!:

Lenke til kommentar

Ok.. nå har jeg virkelig sett en elendig film.

 

Robot Monster

 

Mens jeg så denne må jeg si jeg var et stort spørsmålstegn

 

Den starter med en familie på piknik. Gutten i familien springer til en grotte. Plutselig kommer det masse lyn, og noe totalt urelevant arkivfoto av dinosaurer som sloss.

 

And Australia is like; WTF!?

 

Derfra begynner den skikkelige filmen. Den utrolig farlige Ro-Man (som er en fyr i gorillakostyme og fiskebolle på hodet) skal drepe de 6 siste menneskene på jorda. Av en eller annen grunn klarer denne feite og treige gorillaen utrolig nok å drepe flere av disse menneskene fordi de bare står stille og venter på han. Men han forelsker seg i ei jente. Han nekter å drepe denne jenta. Derfor dreper sjefen til Ro-Man han. Så får vi se litt mer dinosaurer og filmen slutter som når du ikke vet hvordan du skal slutte av stilene dine, og som alle norsklærere hater: Det var bare en drøm.

 

Genial film

Lenke til kommentar

Hard target med van damme er en piss film, hvis man hadde kjørt alle slow motion senene i vanlig hastighet hadde nokk filmen bare blitt 30 minutter lang...

 

Edit: Måtte bare si at Kung Pow er en av de morsomste filmene jeg har sett på lenge

Endret av INTERcEPTOR
Lenke til kommentar
år 2001, en rom oddysee

Hihi, den så jeg faktisk på nytt igår.

 

Og den er og blir en av mine favorittfilmer. Fantastisk pen film.

 

Jeg har sikkert sett noe dårligere før, men jeg har problemer med å grave opp sånt... Robin Hood: Prince of Thieves fra 1991 må seriøst være noe av det verste jeg har sett. Den har jeg faktisk i samlinga. *Stolt* Alt er jo helt på trynet!

 

Eh, What's the Worst That Could Happen? så jeg nettopp. Forferdelig film.

Lenke til kommentar

En av de absolut verste filmene jeg har sett på være killer tomatoes, eller oppfølgeren: killer tomatoes eat France. Gikk på tv 2 for en tid tilbake, vet ikke om det skal være morsomt eller ikke, men uansett så er konseptet så ræva at det ikke blir gøy uansett.

Genmodifiserte, blodtørstige tomater!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...