Gå til innhold

Verste film du har sett?


Dorian Gray

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Altså. Hercules i New York er en kongefilm. Er den stolte eier av "Hercules in New York SE".. hehe, musikken er kanskje det værste bortsett fra Arnolds forferdelige uttale. "buz fazeh, I wantz zo go zo ze Earth".

 

Men, det jeg lo mest av var de -såkalte- "atletene" Hercules møtte i parken. Diskoskasteren, spydkasteren og lengdehopperen. hahhaaha, det var som å se meg. Helt elendig.

 

two thumbs up!!!

er ikke arnold dubbet i den filmen da? var vel ganske tidlig i hans karriere.

 

kan jo hende du kan høre han snakke i se for hva jeg vet.

Endret av Peder82
Lenke til kommentar
freky friday :sick:  :thumbdown:

Den likte jeg. Hun Lindsay Lohan er snadderkake! Seriøst verdt 2 timer av mitt liv :dribble:

 

Hvis du har sett Space Mutiny må jeg advare deg: følgende er så morsomt at du muligens detter av stolen:

 

That's how I can best sum this film up, it's just plain wrong. Wrong that it was thought up, wrong that it was made, wrong that it was released, and wrong that it's on video. But there is one good thing I'll say about it, MST riffed it, and they riffed it good. I think there was something flashing by my eyes on the screen that was supposed to simulate a plot, but I'm not quite sure. The nearest I can figure is that a guy named Kalgon (no, not the stuff you put in your washer) is leading a bunch of losers in a mutiny for some reason or another. You know bad guys in films like this, their reason for doing something is never clear. Did I mention that this is all taking place on a giant space ship where many people from Earth live. Your guess is as good as mine as to why. So the ship's captain, played by Santa Claus a.k.a. Cameron Mitchell decides to get the best of the best in action heroes. But he wasn't available so he had to settle for Reb Brown. Brown, Who I'll call Beef McSlab, is a Rambo wannabe, and when he's not chasing Kalgon in a golf cart that goes 2 miles per hour and spouting swear words for no good reason, he's screaming like a little girly man, also for no good reason. It also turns out that McSlab has fallen in love with Santa's daughter, so he's obviously an idiot. There's also a sub-plot about dancing aliens, but they have nothing to do with anything so we won't worry about them. After that I totally lost track of what was going on. There were some shoot outs, some guys falling over rails repeatedly, a woman who comes back to life after getting shot, and Chunky Brewster's repeated screaming and swearing. That's pretty much what this film is about, so if you haven't seen it and the MST version isn't going to be on for awhile, just forget about it. Believe it or not, I do have the un-MSTied version on VHS, and I have found a way to survive, so pay attention all of you who haven't seen it as of yet. All you have to do is make fun of it yourself, save your sanity just like Joel and Mike had to. It's as simple as that. Speaking of the VHS, even the box looks cheap. The back of it says "Breath taking special effects from the team that brought you 'Star Wars'". Yeah, right. It also says that Fatty Mclard is the only man who has the strength and courage to stop Kalgon's forces. Give me a break, they make the description so corny you already know the movie's awful, so why bother? There are certain levels that bad movies fall on, of which this falls deep in the trenches of it. It joins the likes of "Pod People", "Manos, Hands of Fate", "Fury of the Wolf Man", among others. These films populate the deepest, darkest, trenches of bad movies, which only the strong hearted can survive watching. I hope that you have taken this review as a warning, make sure you're prepared before putting this in the VCR.
Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar
Altså. Hercules i New York er en kongefilm. Er den stolte eier av "Hercules in New York SE".. hehe, musikken er kanskje det værste bortsett fra Arnolds forferdelige uttale. "buz fazeh, I wantz zo go zo ze Earth".

 

Men, det jeg lo mest av var de -såkalte- "atletene" Hercules møtte i parken. Diskoskasteren, spydkasteren og lengdehopperen. hahhaaha, det var som å se meg. Helt elendig.

 

two thumbs up!!!

er ikke arnold dubbet i den filmen da? var vel ganske tidlig i hans karriere.

 

kan jo hende du kan høre han snakke i se for hva jeg vet.

DVD-versjonen jeg har er slik at man kan velge om man vil høre hans stemme eller om du vil ha han dubbet... Arnold-orginal er selvsagt best!

Lenke til kommentar

Den absolutt dårligste filmen jeg har sett må være U.S. Seals II.

 

JEg og en kamerat skulle se en så dårlig film som mulig bare for gøy, og endte merkelig nok opp med denne filmen. Etter en halvtime hadde vi allerede fått nok av følgende:

 

En merkelig "swoosh" lyd som kommer HVER gang hovedpersonene snur på hodet.

 

Linjen "Son of a bitch!" dukker opp gjennomsnittlig 5 ganger på 2 minutter. Telte minst 100 "Son of a bitch"'er før vi ble lei. :p

 

En uendelig rekke med ulogiske konklusjoner som: "Vi er på en øy hvor den minste gnist kan sette i gang en kjempeeksplosjon. Derfor kan vi bare bruke sverd og kung-fu. :yes: Vil ikke sverd skape gnister når man fekter? JO! Men de måtte vel finne på noe for å få nærkampene til å passe inn i filmen.

 

For å se på noen av kommentarene hos IMDb trykk her. For info om selve filmen trykk her.

 

Men dette er en film alle burde se bare for å få en ny definisjon på B-film.

Nesten så dårlig at det er genialt... :laugh:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...