Glasgrekar Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 (endret) Jeg skal legge inn oppkoblingsinformasjonen i Total Commander 6.01, slik at jeg kan få tilgang til serveren hvor jeg skal ha hjemmesiden min! Det jeg lurer på er hvor skal jeg sette inn den ulike informasjonen Brukernavn pg passord er greit, men der det står: sesjon og vertsnavn? Hva skal står der? IP-adressen min, adressen til den serveren jeg skal logge meg på? Jeg har nextgentel. Så da blir det http://home.broadpark.no/~user_id. Hvor skal jeg sette inn dette? HELP ME PLZ??? Endret 25. juni 2004 av Glasgrekar
Hårek Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 Er det FTP oppsettet du tenker på? Session er bare et navn, en huskelapp. Host name er navnet til FTP serveren, f.eks hos meg er det ftp.home.online.no
Glasgrekar Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Skrevet 25. juni 2004 (endret) Er det FTP oppsettet du tenker på? Session er bare et navn, en huskelapp. Host name er navnet til FTP serveren, f.eks hos meg er det ftp.home.online.no Ja, kanskje det. FTP oppsettet, slik at jeg kan koble meg opp og legge ut filer, bilder, tekst etc. på hjemmesiden..Har 10mb til rådighet til å lage webside. Jeg skal ikke drive med filoverføring-FTP. Endret 25. juni 2004 av Glasgrekar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå