Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er den hardeste, mest brutale metalen dere noensinne har hørt, som dere knapt tør å lytte til selv med lyset på?

8379484[/snapback]

Babygrinder - Kindergarden corpse

 

Det er vel dessuten få ting som er mer intenst enn Anorexia Nervosa (The Drudenhaus Anthem.mp3) og Anaal Nathrakh (Pandemonic Hyperblast.mp3). Setter man opp volumet på et par gode hodetelefoner så er det som å bli ørepult av John Holmes.

8380773[/snapback]

Åfyff, for noe drit. Husker jeg hørte Pig Destroyer en gang, rimelig bråkete det også.

Lenke til kommentar
Den nye Mayhem-skiva er rimelig jævla mørk og kaotisk. SYK vokal av Attila.

 

I dig it

8381000[/snapback]

 

Indeed.

 

Var redd for at Mayhem skulle bli ennå mer glattpolert, med overtrigga trommer og hele den suppa. Heldigvis har de gått old-school, grim og skitten produksjon, digg!

 

Krevende skive også, kaotisk som du sa. Denne trenger nok en del tid for å sette seg

Lenke til kommentar
Hva er den hardeste, mest brutale metalen dere noensinne har hørt, som dere knapt tør å lytte til selv med lyset på?

8379484[/snapback]

 

Dette kunne lett blitt et Black-Metal band av en sort, men nei. Det mest brutale / mørke / ondskapsfulle jeg har hørt er outroen på A Fair Judgement av Opeth. Kommer spesielt til utrykk på Lamentations DVD'en. Grøss, det er rett og slett ondskapsfult og høre på. Deilig!

Lenke til kommentar
Dear Patrons

 

After an exceptionally successful Australian tour, Arcturus, decided to call it quits after their last show which was in Melbourne. This took all of us at Just Say Rock Productions, and no doubt, a lot of people in Australia and around the world by complete surprise and in a little bit of shock.

 

The reason? The band just thought that the time was right, the moment had come and that due to their tour of Australia being so successful they wanted to go out on top. Coming straight from the band, they state that the Australian tour was one of their greatest highlights and they rated their Melbourne show as one of their all time memorable all round events.

 

Although saddened by the news, we were proud to know that Arcturus decided that the moment had come while in Australia due to the success of the tour. On behalf of Arcturus, they want to thank all that came out to see them live, meet with them, and share in what was to be their very last ever tour together. For the record, they loved Australia and it's people.

 

On behalf of Just Say Rock Productions, we would like to thank all members of Arcturus for making this a most memorable tour for us. Just like the band, we would like to thank all patrons that attended the shows across Australia and hope that they made as big an impression on you as they did on us.

 

For those that missed out on an Arcturus tour shirt we have only a small number left in stock. They will be on the Just Say Rock website (www.justsayrock.com.au) shortly. Metal Mayhem has some for sale already. Without doubt, these shirts will now be collectors items and they will be part of history.

 

After the shock announcement from the band, they all got together and personally signed only a handful of tour shirts. These will be available only from our site and they are strictly limited and are an absolute must for any fan and collector.

 

Warm Regards,

 

The Just Say Rock Team

 

No more Arcturus (før reunionen da selvfølgelig)

Lenke til kommentar
Hva er den hardeste, mest brutale metalen dere noensinne har hørt, som dere knapt tør å lytte til selv med lyset på?

8379484[/snapback]

 

Dette kunne lett blitt et Black-Metal band av en sort, men nei. Det mest brutale / mørke / ondskapsfulle jeg har hørt er outroen på A Fair Judgement av Opeth. Kommer spesielt til utrykk på Lamentations DVD'en. Grøss, det er rett og slett ondskapsfult og høre på. Deilig!

8383230[/snapback]

Hører vi på samme sang? Den er jo verken brutal eller ekstrem.

 

Kan også nevne Gruesome Malady, et Indisk band som blander vokalen med boblelyder for å få den til å minne om alt slags ekle vesker som kommer ut av diverse avføringshull."

 

Men som sagt, ingenting slår Blodtjern når det kommer til skikkelig psycho ekstrem metal.

Lenke til kommentar

Noe av det mest brutale jeg vet om kommer fra tysk trash, første gang jeg hørte Pleasure to Kill-albumet til Kreator gikk det kaldt nedover ryggen min, det er så brutalt herlig.

Pleasure_To_Kill.jpg

 

Btw, jeg er blodfan av Metallica, men som du ser digger jeg mye annen trash også: Slayer, Sodom, Kreator, Megadeth, Destruction, Anthrax, Testament osv. Må sjekke ut Exodus også, har faktisk enda ikke hørt noe særlig av dem.

Lenke til kommentar
Hva er den hardeste, mest brutale metalen dere noensinne har hørt, som dere knapt tør å lytte til selv med lyset på?

8379484[/snapback]

 

Dette kunne lett blitt et Black-Metal band av en sort, men nei. Det mest brutale / mørke / ondskapsfulle jeg har hørt er outroen på A Fair Judgement av Opeth. Kommer spesielt til utrykk på Lamentations DVD'en. Grøss, det er rett og slett ondskapsfult og høre på. Deilig!

8383230[/snapback]

Hører vi på samme sang? Den er jo verken brutal eller ekstrem.

8384649[/snapback]

 

Ja, vi gjør nok det. I mitt hode er denne sangen helt fantastisk brutal, spesielt i outroen som sagt. Det er ikke bare "bråkete" musikk som kan være brutal. Har du hørt den på Lamentations?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...