Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

@Nyhus: Syns berre at det er litt pirkete med sjangerar som glir ganske greit inn i kvarandre, slik som death og grind, no har eg dog ikkje høyrd bandet det er snakk om, men. Hadde skjønna det om Pagan's Mind vart kalla death metal, eller Iron Maiden for black metal. Men no er eg pirkete og, hah.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kaller det grind. Driter i hva du mener.

8344297[/snapback]

Og alle andre som har klassifisert bandet som noe? Lær deg forskjellen, så slipper du å bli rettet på neste gang.

 

edit:

btw:

Kringspiertyfus Online

The most brutal deathmetal band from the Netherlands

 

Death Metal

 

for ekslempel.

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar
Og ekstremt mange takk til -Nyhus-. På sida du linka til står det at Cynic spelar enten fredag eller torsdag på Hove, noko som gjer at eg eigentleg kan bestille dagspass, men eg trur eg like godt kan bestille festivalpass.

8344350[/snapback]

Bare kos :wee:

 

Jeg skal ha festivalpass. Tror det der blir konge fett. Nå kommer jeg mer for å se Lamb of God enn Cynic, men skal nok få med meg de også.

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar

Satsar på festivalpass eg og. Er jo noko bra nesten alle dagane, uansett. Queens of the Stone Age og My Midnight Creeps på tirsdag, Gojira på onsdag, Neurosis og She Said Destroy på torsdag, og Slayer, Mastodon og Keep of Kalessin på fredag. Uinteressant møl på laurdag.

Lenke til kommentar
Satsar på festivalpass eg og. Er jo noko bra nesten alle dagane, uansett. Queens of the Stone Age og My Midnight Creeps på tirsdag, Gojira på onsdag, Neurosis og She Said Destroy på torsdag, og Slayer, Mastodon og Keep of Kalessin på fredag. Uinteressant møl på laurdag.

8344408[/snapback]

Nja, jeg vil se:

Uneart

Slayer

She Said Destroy(var fett sist!)

Neurosis

Mastodon

Lamb of God

Keep of Kalessin

Incubus

Dimension F3H

Hatebreed

Diplomats(med en kamerat)

Chimaira

120 days

 

Ikke alle jeg har hørt så mye av, men tenker nok det kan bli kos uansett.

Lenke til kommentar
Nja, jeg vil se:

Uneart

Slayer

She Said Destroy(var fett sist!)

Neurosis

Mastodon

Lamb of God

Keep of Kalessin

Incubus

Dimension F3H

Hatebreed

Diplomats(med en kamerat)

Chimaira

120 days

 

Ikke alle jeg har hørt så mye av, men tenker nok det kan bli kos uansett.

8344473[/snapback]

 

Stemmer. Eg har ikkje høyrt alle banda, så blir iallefall å sjekk ut metalbanda. Dimension F3H la eg ikkje merke til når eg sjekka bandlista, men dei er ganske gode live, det vesle eg har sett av dei.

 

Meshuggah til Hove hadde forøvrig vore stas.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...