Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Ikke akkurat en klokkeradio, nei.

Nope.. Har hørt lillebroren, som bare koster 140.000. Rimelig fantastisk lyd.

Forresten; Noen som har Nick Cave and the Bad Seeds The lyre of orpheus / Abattoir blues, og får til å spille den i en cd/dvd-spiller? Den lå under treet i går, men dvd-spillerene min vil ikke spille platene.

Endret av Peterman
Skrevet
Woho! Fikk Kaada/Patton - Romances til jul :woot: Gleder meg til å høre gjennom den. Fikk så klart ca. 20 par sokker til sammen i jula... :p

Den er så kooonge!!

Skrevet

Synes ikke den var noe å spare på, jeg. Nå ha jeg riktignok bare hørt litt på den på Platekompaniet, men jeg synes ikke det blir stort mer enn tvilsomt med Kaads plingplongdæsjdunk og Patton som synger "nanananana-alalalalaa-nanananaaaa" over til en rar rytme. :shrug:

Skrevet
Synes ikke den var noe å spare på, jeg. Nå ha jeg riktignok bare hørt litt på den på Platekompaniet, men jeg synes ikke det blir stort mer enn tvilsomt med Kaads plingplongdæsjdunk og Patton som synger "nanananana-alalalalaa-nanananaaaa" over til en rar rytme. :shrug:

Vel, smaken er som baken. Jeg hadde enorm sans for den der platen.

Skrevet

Jeg kan vel komme med noen plateanbefalinger: Dette er de beste av de siste jeg har kjøpt: :p

- Enslaved - ISA (2004)

- Damage Plan - New Found Power (2004)

- Pain of Salvation - BE (2004)

Skrevet

Vel, smaken er som baken. Jeg hadde enorm sans for den der platen.

Enig med deg der Jan Erik.

Skrevet

Fikk et par med BOSE triport hodetelfoner til jul :D

Dritfornøyd med de, Veldig god bass og diskant, samtidig som de er små, lette og nesten helt lydtette! Perfekt for flyreiser :love:

TriPort Hodetelefoner

Noen som har hørt noen andre produkter fra Bose? De fleste anleggene dems har veldig små høytalere, med en fantastisk lyd :yes:

Bose

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...