Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tillater meg å spørre her jeg, iom at det brukes av mange metalband. Noen som har tips til noen bra ambient/noise-band? Noe slikt som dette f.eks?

9212612[/snapback]

 

 

diagnose:lebensgefahr

9213657[/snapback]

Kom over Transformalin på ebay, lurer på å kjøpe den. Fascinerende fyr. Har fyren kuttet av seg hånden? Eller er det bare bøff?

 

Her er en side som selger en del interessant musikk. Finner samples der også.

Lenke til kommentar
Tillater meg å spørre her jeg, iom at det brukes av mange metalband. Noen som har tips til noen bra ambient/noise-band? Noe slikt som dette f.eks?

9212612[/snapback]

 

 

diagnose:lebensgefahr

9213657[/snapback]

Kom over Transformalin på ebay, lurer på å kjøpe den. Fascinerende fyr. Har fyren kuttet av seg hånden? Eller er det bare bøff?

 

Her er en side som selger en del interessant musikk. Finner samples der også.

9214307[/snapback]

 

Skulle akkuratt til å nevne Diagnose selv. Nattramn var innlagt på mentalsykehus, men stakk av. Før de fikk fatt i han hadde han plantet en øks i ansiktet på en 6 år gammel jente. Det med hånda vet jeg ikke noe om.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Nile - Lashed To The Slavestick må jo bare være en av tidenes heftigste deathmetal-låter?

9205698[/snapback]

skal du ha heftig så høyr Bloodbath - Blood Vortex :love:

Lenke til kommentar
Tillater meg å spørre her jeg, iom at det brukes av mange metalband. Noen som har tips til noen bra ambient/noise-band? Noe slikt som dette f.eks?

9212612[/snapback]

 

 

diagnose:lebensgefahr

9213657[/snapback]

Kom over Transformalin på ebay, lurer på å kjøpe den. Fascinerende fyr. Har fyren kuttet av seg hånden? Eller er det bare bøff?

 

Her er en side som selger en del interessant musikk. Finner samples der også.

9214307[/snapback]

 

Skulle akkuratt til å nevne Diagnose selv. Nattramn var innlagt på mentalsykehus, men stakk av. Før de fikk fatt i han hadde han plantet en øks i ansiktet på en 6 år gammel jente. Det med hånda vet jeg ikke noe om.

9215703[/snapback]

Så det er faktisk noe alvorlig gale med fyren. Syke greier.

 

-------------

 

Fant et nytt band Lifelover

Dristig navn, men ganske kul musikk.

Lenke til kommentar
Så det er faktisk noe alvorlig gale med fyren. Syke greier.

9216286[/snapback]

 

Skal jeg love deg. Diagnose er utgitt i samarbeid med mentalsykehuset han ligger på, skulle vist hjelpe han på bedringens vei. Anyways, diagnose er en virkelig reise gjennom galskapen til Nattramn. "Tilsammans Men Ensam I Stillhetens Kapell" er utrolig vakker, forresten.

Lenke til kommentar
Nattramn var innlagt på mentalsykehus, men stakk av. Før de fikk fatt i han hadde han plantet en øks i ansiktet på en 6 år gammel jente. Det med hånda vet jeg ikke noe om.

9215703[/snapback]

 

Jaggu, denne skrøna var ny for meg. Hvor hørte/leste du dette?

 

Begynner å bli LITT vel mange historier om denna karen nå. Fanboyism gone berzerk.

Lenke til kommentar
Og det om nattramn, les her:

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...9,53892,00.html

9218450[/snapback]

 

Pinadø, så det er faktisk sant også. Virker som en masete, grinat liten jævel som vil gjøre alt for å bli kjent som den Store Svenske Riks-tullingen. Takkelista i Death-Pierce Me plata er til å le flaut av. Oppmerksomhetshore.

 

skitmajnn, skitmusikk, ajllt e skit!

Endret av Glint
Lenke til kommentar
Nattramn var innlagt på mentalsykehus, men stakk av. Før de fikk fatt i han hadde han plantet en øks i ansiktet på en 6 år gammel jente. Det med hånda vet jeg ikke noe om.

9215703[/snapback]

 

Jaggu, denne skrøna var ny for meg. Hvor hørte/leste du dette?

 

Begynner å bli LITT vel mange historier om denna karen nå. Fanboyism gone berzerk.

9218357[/snapback]

 

Thumb up!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...