Gå til innhold

Harry Potter 5 - bra eller dårlig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...
Syntes 5ern hadde mere stemning jeg da...

 

Har lest både nr 4 og 5 utallige ganger og sier til mg selv vær gang. Nr 5 er hakket over:p

 

Men når kommer nr 6? har litt mye fritid nå og da er dt fint med en ny bok som nesten er bestemt allerede som en slager i min magre bokhylle

Det er ingen dato på når boken kommer, og nå som JKR får tre unger kommer det til å gå litt treigt med bøkene tenker jeg, men det kan jo hende at hun nesten er ferdig.

Lenke til kommentar

Vi får vite (senest) i Januar når boken kommer ut i England og borti der. Den syvende boken kommer kanskje til å bli litt senere grunnet barnet men ikke HBP! Hun har allerede skrevet minst tyve kapitler (hun var det for cirka en måned siden.) Så jeg tror (mest håper) at den kommer ut til sommeren! Men ikke noe er sikkert.

 

Edit: Det viste seg at det ikke var sant at vi skulle få vite når det var i Januar alikevel! :no:

Endret av Tonio
Lenke til kommentar

PS=Bok nummer en, Harry Potter og de vises stein.

CoS=Bok nummer to, Harry Potter og mysteriekammeret.

PoA=Bok nummer tre, Harry Potter og fangen fra Azkaban.

Gof=Bok nummer fire, Harry Potter og ildbegeret.

OotP=Bok nummer fem, Harry Potter og føniksorderen.

 

"Oversatt":

 

synes "Fangen fra Azkaban" var klart best, fikk litt pause fra Voldemort, konge bok! ellers ligger vel "Ildbegeret", "Føniksorderen", og "De vises stein" på delt andre, mens "Mysteriekammeret" er nesten kjedelig. anbefaler alle sammen (som ikke har lest harry potter) å lese disse, når til og med broren min har lest dem, da er dem ikke dårlige!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...