Gå til innhold

Harry Potter 5 - bra eller dårlig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du har lest de andre i serien så er den et must.

 

Om du ikke har lest noe Harry Potter så er det en god ide og begyne. Det er en fin serie.

 

 

 

Så uansett så vil du havne opp med den boka en gang.

 

 

EDIT:

Kan si at den er ganske kul. Den er lang, noe jeg personlig liker. Enda det i noen perioder kan være lit lite action så går det greit.

 

Det er også en del spenning i den, og en del ting en tenker og lurer på hva kan være.

Endret av Lord-KGA
Lenke til kommentar
Ingen barn (eller voksne) bør lese dette hedenske tullballet.

Det gjør vel ingen ting å lese slikt. En trur jo ikke på at det virkelig går ann. Så lenge en ikke trur fult og helt på at det virkelig fints så er det vel ikke no gårent i det.

 

Stort set alt en leser er jo løyn og fanteri, uten om fakta bøker da. Mulig boka hinter litt til div. stuff når den forteller om en som prøver og gjøre vann til rom, men hva så, det er jo ikke sant.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
Jeg liker 3eren best, og har alltid fått inntrykk av at andre har og likt denne best.. Kanskje det bare gjelder vennekretsen min da.. 5eren er absolutt bra, og jeg syns ikke den var kjedelig, bare rolig til tider. Den viser en annen side av Harry, og gjør at jeg virkelig vil lese de neste 2

Det er veldig mange som liker PoA best, JKR er en av dem! Jeg for min del greier ikke å bestemme meg mellom OotP og PoA. :)

Lenke til kommentar
det var en bra bok .. leste den på ca 5 dager uten og ha lest 2,3,4 .. ble en litt bår over gang da men jeg leser nå 3 og må vell lese 5 en gang til ..

 

hadde aldrig trodd at jeg skulle like bøkerne sidne filmen bare litt over sånn passe

Nå har det vel seg sånn at en film aldri har kunnet leve opp til en bok. De har komt veldig nærme ja men ikke helt opp. Se på LOTR, knallbra filmer men de mangler litt i forhold til bøkene.

 

 

Ingen barn (eller voksne) bør lese dette hedenske tullballet.

 

 

Håper du skrev dette for å provosere frem en diskusjon og ikke fordi du mener det. Om du skulle mene det, kan du da være så snill og begrunne den påstanden der?

 

 

Edit: Syns alle bøkene er bra på sine egne måter jeg, kan ikke være full gnu på action hele tiden, litt historie og intriger må til for å holde spenningen oppe.

Endret av ChrchBrnr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...