HipHippo Skrevet 16. juni 2004 Skrevet 16. juni 2004 Hvis du har problemer med ati driveren kan du prøve disse tingene og se om de hjelper... Jeg har selv hatt problemer...men dette hjalp! - gå på egenskaper for skjerm, så instillinger,så avansert så på SMARTGART. Deretter trykker du fast skriv(fast write) av! -eller du kan prøve å bruke ATI refresh FIX Hvis det er noen som kan andre måter skriv!
TDK Skrevet 16. juni 2004 Skrevet 16. juni 2004 Har du problemer med drivere hjelper det ofte og avinnstalere, kjøre programmet DriverCleaner for og så reinnstalere. Men jeg tror ikke denne tråden blir til så veldig stor hjelp for noen...
tor_erik Skrevet 16. juni 2004 Skrevet 16. juni 2004 Men jeg tror ikke denne tråden blir til så veldig stor hjelp for noen... Satt med samme tanken... De fleste vet om disse tingene. En annen innlysende ting som kanskje noen overser; sjekk at AA og AF står på programinnstilling ved lav FPS i spill.
torkelma Skrevet 17. juni 2004 Skrevet 17. juni 2004 Kjent viten at de fleste Radeon kort trives best med "agp fast write" av. Slå den av en gang for alle i bios. Du merker ingen ytelsesforskjell....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå