Xedge Skrevet 16. juni 2004 Skrevet 16. juni 2004 Hvilket program burde jeg bruke for og komprimere filer? Jeg har winrar med det komprimerer bare fra 42mb til 40.9mb.. Noen programmer som er bedre og komprimere med? Takker for svar!
Hårek Skrevet 16. juni 2004 Skrevet 16. juni 2004 Høres ut som du forsøker å komprimere filer som allerede er komprimert, f.eks mp3, mpeg. Det går jo ikke å komprimere disse mer.
Thorsen Skrevet 16. juni 2004 Skrevet 16. juni 2004 Kan prøve total commander, dette kan både komprimere og kode filer. + masse annet, det er det ultimate programmet for windows. Kan lastes ned her http://www.ghisler.com/
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 16. juni 2004 Skrevet 16. juni 2004 Hvilket program burde jeg bruke for og komprimere filer? Jeg har winrar med det komprimerer bare fra 42mb til 40.9mb.. Noen programmer som er bedre og komprimere med? Takker for svar! Jeg klarte å komprimere et .doc dokument som var på 32 mb til 16 kb med best compression da Spørs jo hva du skal komprimere.
Thorsen Skrevet 16. juni 2004 Skrevet 16. juni 2004 Jeg klarte å komprimere et .doc dokument som var på 32 mb til 16 kb med best compression da Spørs jo hva du skal komprimere. wtf. så mye
endrebjo Skrevet 16. juni 2004 Skrevet 16. juni 2004 WinAce er det aller beste komprimeringsverktøyet tror jeg...
MrVilla Skrevet 16. juni 2004 Skrevet 16. juni 2004 Er umulig å sammenligne programmer på den måten. Skal man sammenligne så må man installere to programmer og komprimere nøyaktig de samme filene. Jeg for min del synes winzip har gjort nytten i alle år, og ser ingen vits i å skifte. Dvs.....med mindre det kommer et program som klarer å komprimere mye bedre da på samme tid.
sim Skrevet 16. juni 2004 Skrevet 16. juni 2004 WinAce er det aller beste komprimeringsverktøyet tror jeg... Jeg vil tro at bzip2 banker winAce any time.
andesam Skrevet 17. juni 2004 Skrevet 17. juni 2004 det er helst tekst filer (txt, dll, osv.) som lar seg komprimere mye. Har opplevd at disse kan koprimeres 70-80%. (winrar).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå