Gå til innhold

Den beste telefonen du noen gang har hatt?


SumSar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nokia 6110... kjøpte den sommeren 1998... det betyr at den er 6 år nå. Og batteriet er fortsatt godt nok til å vare i 3-4 dager ved vanlig bruk. Den kostet 4500 kroner, men når den fortsatt er like god, så var det verdt det. Det lønner seg å kjøpe en dyr mobil, og jeg har ikke bruk for MMS, fargeskjerm, WAP og alt det der. Men den har kalender, kalkulator, spill, SMS, alarmklokke, avtalebok og en del sånne greie funksjoner da.

 

Utrolig solid telefon... kjenner flere som har den/har hatt den, som sier at det er den beste mobiltelefonen de noen gang har hatt. Litt stor i forhold til de nye, men den FØLES solid... ikke sånn "knirke-knirke-plast" følelse som mange av de nye har.

 

Har visst også blitt kåret til Nokias beste telefon gjennom tidene ett eller annet sted i følge en jeg kjenner.

Lenke til kommentar
Beste telefonen jeg har hatt/har må nok bli N-Gage.

N-Gage er uten tvil den største floppen til Nokia noen gang.

Overhodet ikke.

 

N-gage var inngangen til et nytt marked, og selv om den ikke solgte ekstremt mye var den en start som Nokia trengte. Man kan ikke forvente å gå med klar suksess når man går inn på et nytt marked.

 

Nokia 5510 var vel en ganske større flopp.

Lenke til kommentar

Beste telefon..? Det står mellom de gode gamle nær sagt bombesikre klassikerne Nokia 5110 eller 6110. Begge tålte juling som en illsint torpedo, og hadde en batteritid som den dag i dag blir sett på som fantastisk. Jeg tror faktisk 6110'en er min favoritt. Den hadde så myke og gode taster.

 

:love:

6110a.jpg

Endret av walter_melon
Lenke til kommentar
Beste telefon..? Det står mellom de gode gamle nær sagt bombesikre klassikerne Nokia 5110 eller 6110. Begge tålte juling som en illsint torpedo, og hadde en batteritid som den dag i dag blir sett på som fantastisk. Jeg tror faktisk 6110'en er min favoritt. Den hadde så myke og gode taster.

 

:love:

http://www.terra.es/personal/fonorola/6110a.jpg

Har den fortsatt... og bruker den fortsatt. Ingenting slår denne telefonen :-)

Lenke til kommentar
Den jeg har vært mest fornøyd med, må være SL45(i). God batteritid, mp3-spiller, diktafon, stor skjerm, java, god kalender og masse mer. I sin tid var det en seriøst bra telefon.

Henger meg på denne.

 

Var en fantastisk telefon - og noe så vanvittig forut for sin tid. Synd de ikke fulgte den opp ordentlig ved å lansere noen ren etterfølger.

Endret av Shimano
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...