Gå til innhold

Den beste telefonen du noen gang har hatt?


SumSar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ei venninne av meg hadde en Motorola telefon. Husker ikke modellnavnet... 3 år siden den kom på markedet nå kanskje? Vi skulle lage en liten videosnutt der hun knuser den i filler. Hun brukte hammer og slegge, men det tok LANG tid før mobilen ga opp kampen og døde. Den største synlige skaden ble på skjermen som ble knust. Selv liker jeg ikke Motorola telefoner (sverger til Nokia), men er imponert over hvor solid den var.

Lenke til kommentar

Den beste telefonen jeg har hatt er nødt til å være min trofaste Ericsson T18s. Den tålte absolutt alt, og det var aldri noe feil på den. Dette er den telefonen jeg har brukt lengst av alle jeg har hatt, over et år. Jeg har den faktisk enda, og den funker like godt som da den var ny. På en god andre plass må min kjære Ericsson T39m komme. Eldre Nokia og Siemens telefoner har jeg bare hatt problemer med.

Lenke til kommentar

Var mest fornøyd med min gamle 5210 :love: Men den ble stjelt. Pappa hadde sin frem til en uke siden da han mista den 7 meter ned i en tom silo eller noe og den landa på et jerngulv. Toppdekselet datt av og antennedelen datt ut. Pappa så ikke at den mangla og kom hjem og spurte meg om å få låne min gamle 3510. Jeg sa at antenendelen mangla og han henta den og teipa den fast. Den virker enda, litt dårlig lyd i høytaleren og sånn men jeg bruker den som ekstratelefon :thumbs: Digg telefon, også kan jeg lage bildebeskjeder hehe :D

 

Men jeg er ganske fornøyd med E700 også, digger utseendet. :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
Ei venninne av meg hadde en Motorola telefon. Husker ikke modellnavnet... 3 år siden den kom på markedet nå kanskje? Vi skulle lage en liten videosnutt der hun knuser den i filler. Hun brukte hammer og slegge, men det tok LANG tid før mobilen ga opp kampen og døde. Den største synlige skaden ble på skjermen som ble knust. Selv liker jeg ikke Motorola telefoner (sverger til Nokia), men er imponert over hvor solid den var.

Min Siemens S35, knuste jeg i småbiter... Men da det bare var kretskortet igjen av den, kunne jeg holde batteriet intill kortet, slå på mobben ved å kortslutte no greier og så velge "demo" (hadde ikke sim kort brønn) og så spille spill med den :p var lættis

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...