Gå til innhold

Fått min K700i nå nettopp! m bilder


Anbefalte innlegg

Det er f.eks forskjell på 3510 og 3510i så da ville jeg sagt at jeg hadde en 3510i om jeg hadde det, men jeg ville ikke sagt at jeg hadde K700i jeg ville sagt at jeg hadde en K700.. ( Hvis jeg hadde hatt det)

100% enig. Fy fillern for en dustete diskusjon du har satt igang nå, Habla. Du får bare tråden stengt med sånne innlegg.

 

Når ble det egentlig påkrevd å være politisk korrekt her på forumet?

 

Ta deg sammen, Habla.

Endret av Tjohei
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bare påpeker hva telefonen heter, ikke noe annet. Alltid moro med en frisk diskusjon. Det holder liv i forumet.

 

Tror du at tråden blir stengt for at jeg påpeker at halve forumet skriver navnet galt..? Hvis det skulle skje så betyr vel det ikke noe.

 

"Ta deg sammen, habla" &"Fy fillern"&"Politisk korrekt"

Vet ikke helt hva jeg skal svare til sånne kommentarer..... LOL

 

You make my day,Tjohe :D

Endret av Habla
Lenke til kommentar

Ja, det er bra jeg har fått deg til å smile idag, da. :thumbup: Nei, jeg tror ikke tråden blir stengt pga at du påpeker at halve forumet skriver "feil" navn, poenget mitt er at du provoserer folk på måten du argumenterer på (jeg sier ikke at du tar feil) og diskusjonen sklir ut og blir veldig off topic og det er mange tråder som har blitt stengt av mindre før.

 

Og selvfølgelig har du rett. Man finner ingen K700 på SonyEricssons sider, bare K700i. Men hva er galt i at folk kaller den K700? Det er det jeg mener når jeg bruker ordene "politisk korrekt"...

Lenke til kommentar

Og selvfølgelig har du rett. Man finner ingen K700 på SonyEricssons sider, bare K700i. Men hva er galt i at folk kaller den K700? Det er det jeg mener når jeg bruker ordene "politisk korrekt"...

Jo, faktisk.

registrerer du deg på SE nyhetsider, så står det velg telefontype, der står det "K700"

Lenke til kommentar
var på elkjøp i dag...skulle kjøpe meg k700, det var prøve modeller der, så jeg trodde de hadde k700 på lager...stod i kø ica. 30.min og når jeg var framme sa de at de ikke hadde den :( da ble jeg skuffet azz....for se om de får den neste uke da :)

Kanskje de ikke skjønte at du skulle ha k700i..... :D

Lenke til kommentar

Habla: Logikken min tidligere i tråden ( så du hadde quota meg) var at når det ikke er noen forskjell på K700 og K700i trenger man ikke absolutt ha med den ekstra bokstaven. Og personen med nicket Stian87 heter Stian i virkeligheten og er faktisk født i 1987, det er det ingen vits i å krangle om ettersom jeg har gått i klasse med han i 7 år og kjenner han sannsynligvis bedre enn deg...

Lenke til kommentar

syns det er så pirk jeg. vet godt at telefonen heter k700i, men er jo ikke noe problem å kalle den for k700 heller. er det folk har blitt vant med, var det navnet folk trodde det skulle hete først, så kom i'en. når det da ikke er noe forskjell i k700 og k700i, så er det jo ett fett om man kaller den for k700 eller k700i. er bare pirk og unødvendig av å provosere folk sånn som du gjør habla.

Lenke til kommentar
Habla: Logikken min tidligere i tråden ( så du hadde quota meg) var at når det ikke er noen forskjell på K700 og K700i trenger man ikke absolutt ha med den ekstra bokstaven. Og personen med nicket Stian87 heter Stian i virkeligheten og er faktisk født i 1987, det er det ingen vits i å krangle om ettersom jeg har gått i klasse med han i 7 år og kjenner han sannsynligvis bedre enn deg...

Du har ikke noe logikk, det er det som er problemet ditt.

 

Da prøver vi og følge logikken din. Det er ikke noe forskjell mellom k700i og k7 for det er jo den sammen telefonen. Da trenger vi ikke å ha med de ekstra bokstavene 00i på slutten.

Skjønner du hvor dette bærer hen?

 

Det er stor forskjell mellom k700i og k700. Det ene er et navn på en telefon og der andre er det ikke.

 

Eller er det sånn at alt skal forkortes ned til det minste så lenge det ikke skaper noe problem med andre navn? Har du en E7 telefon?

 

Den heter ikke k700 eller k700i, Den heter bare k700i ikke noe annet. Akkurat som ditt nickname her er Stian87 og ikke Stan87.

 

Les det som er quota. Ser du at hva han heter i virkeligheten, når han er født, hvem han kjenner, hvem som har gått i klasse med hvem osv. er helt irrelevant. Hvis du ikke skjønner det har du en sjanse å få tilbake skolepengene dine. Som jeg prøvd å hinte til deg en gang før så har ordet nickname et sentralt betydning her. NICKNAME. Sier det en gang til så du ikke overser det en gang til.

 

 

poenget mitt er at du provoserer folk på måten du argumenterer på (jeg sier ikke at du tar feil) Og selvfølgelig har du rett. Man finner ingen K700 på SonyEricssons sider, bare K700i. Men hva er galt i at folk kaller den K700?

Det er meningen å skrive litt provoserende. Det får følelsene til å svinge litt, det er sunt. Grunnen til at jeg akkurat valgt å følge denne lille sære tingen er pga. det var litt irriterende med alle som spurte om forskjellen på k700 og k700i. Av og til har jeg også lyst til å bruse litt med fjærende mine. Jeg gjør det litt av og til ..det er derfor jeg har 50 % på det latterlig advarsel barometere. (eller hva det nå kalles) LOL.

 

Fyr løs......

Endret av Habla
Lenke til kommentar

off....har så lyst på k700 nå. har venta så lenge nå. så idiotisk at ingen nettbutikker har dem inne ennå, mest komplett. som har forandret datoen sin igjen. hadde håper at den skulle komme denne uken, men...venta så lenge. mpx har jo fått bekreftet dato nå, så får håpe at komplett får det også.

Lenke til kommentar
Grunnen til at jeg akkurat valgt å følge denne lille sære tingen er pga. det var litt irriterende med alle som spurte om forskjellen på k700 og k700i. Av og til har jeg også lyst til å bruse litt med fjærende mine. Jeg gjør det litt av og til ..det er derfor jeg har 50 % på det latterlig advarsel barometere. (eller hva det nå kalles) LOL.

:lol: Ja, det kan jeg tenke meg. :thumbup: Og hvis du, ved å diskutere dette her, kan få vekk alle framtidige tråder om forskjellen på K700 og K700i, så står jeg 100% bak deg. :w00t:

 

Men du snakker om nickname her. Kan man ikke si det slik at K700 er nickname'et til K700i?

 

Ord satt sammen blir språk. Språk brukes for å gjøre seg forstått. Da er det sentralt å bruke ord som de i den andre enden av kommunikasjonskanalen forstår. Hvis jeg hadde spurt om når de får inn K7 på mpx, ville folk enten ikke forstått hva jeg mente, eller trodd at det var en skrivefeil. Men folk forstår K700. Her forstår også folk hva SE står for, men du skal ikke langt før forkortelsen får en annen betydning. Bare å bevege seg over til forumet for grafikkort. Der betyr jo SE "Second edition" hvilket mange der vet egentlig er det samme som "Slow edition".

 

Poenget mitt er at skal man bli forstått (hvilket gjerne er meningen når man snakker eller skriver), må man sørge for å bruke ord som mottaker vet hva betyr. Og her på forumet vet alle hva K700 betyr.

 

Du selv har jo nicket Habla, og de fleste begynner å vite hva det betyr. ;) Men at du ikke heter Habla i virkeligheten, betyr jo ingenting. Når vi skriver Habla, vet vi hvem som menes. Når vi skriver K700, vet vi hvilken telefon det er snakk om, selv om den heter noe annet i virkeligheten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...