Gå til innhold

Fått min K700i nå nettopp! m bilder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vill prøvd nytt SIM kort... Telenor sender et gratis hvis du ringer 09000 og spør, tror jeg :hmm:

Gratis ? sry'azz men tviler på det :hmm: men jeg vet ikke.. men det skal jo funke med den har ¨å-.. funket på den forige mobilen min... :ermm:

 

 

men hvis dere som 2 av mine poster siden kan skrive opp det jeg sa der hadde det vært KONGE :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg ville stukket til en Telenor forhandler. De kan hjelpe deg. Om det ikke hjelper å sette opp på nytt kan de ringe forhandlerservice. Har mange folk innom hos oss i løpet av uken som har problemer med mms. Det hjelper ofte ikke å sette opp på nytt. Når vi ringer forhandlerservice ordner de det som regel med en gang :)

Lenke til kommentar

@Stabæk: Stabæk.. står akkurat det samme her å

 

 

@Zand: jeg var der er kjøpte tlf'en å han jeg kjøpte den av fikk det heller ikke til, så han sa at jeg skulle stikke inno, "service" plassen deres. der var jeg men fikk bare en ny tlf.. .. .. ..

 

Skjønner ingenting jeg

 

Så ringte jeg Telenors serve ting på 09000 der de sa bare at jeg skulle sende sms MMS sonyericsson k700 å samme med wap til 1999... :roll:

 

Fremdeles funker ikke MMS'en min.. begynner å bli lei... :thumbdown:

 

EDIT: hvilke telenor forhandlere ? som f.eks ?

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar

uff....du må jo da skjønne at etter alt det der, så er det enten sim kortet det er noe feil med. ellers så er det du som ikke klarer å fikse det. du har nå fått all hjelp som kan gi tror jeg. og ennå ikke har klart å fikse det. jeg vil tro det er sim kortet ditt det er noe feil med.

Lenke til kommentar
uff....du må jo da skjønne at etter alt det der, så er det enten sim kortet det er noe feil med. ellers så er det du som ikke klarer å fikse det. du har nå fått all hjelp som kan gi tror jeg. og ennå ikke har klart å fikse det. jeg vil tro det er sim kortet ditt det er noe feil med.

Ok. har ringt 09000... fikk det ikke til.

Var innom der jeg kjøpte den. de fikk det ikke til

De ringe Forhandlerservice. De fikk det ikke til

 

 

Da må jeg bare prøve et nytt simkort..

 

Bruker Elkjøp å ha slike "prøve" simkort ? som de tester mobiler med ?

 

Litt kjipt at hvis jeg kjøper nytt sim kort å det fremdeles ikke funker :roll:

 

Å hvor mye koster det for et nytt sim kort ?

Lenke til kommentar

er vel ikke noe som heter prøve sim kort. sim kort pleier å være gratis. men noen leverandører tar seg betalt for det. det må du spørre dem om. ring til telenor og si at du trenger et nytt sim kort. så kan du spørre dem hvor mye det koster.

Lenke til kommentar

En Liten ting til, som jeg spurte en stund siden. men tror ikke jeg fikk svar på det..

 

 

jeg har som sagt testes masse forskjellige oppsett til MMS å wap ( ja har slettet de jeg hadde inn før jeg installerte nye )

 

Men Hvis jeg trykker Avansert på WAP GPRS --> nonto nr. to --> Velg konto --> Så kunne jeg IKKE velge WAP der men enten INGEN eller MMS

 

Å det samme på MMS GPRS --> Avansert --> konto nr.to --> velg konto --> der kunne jeg IKKE velge MMS men bare INGEN eller WAP..

 

 

Er det normalt ? jeg mener ,, at jeg ikke kan velge WAP på wap instillingen men MMS å motsatt..

 

DA jeg så det, trudde jeg det var noe feil, så jeg slettet de, installerte nye, men akkurat det samme skjer,.

 

 

 

 

PS: Skal ta meg en tur over hjelga å spørre elkjøp om hvor mye det koster for et nytt simkort :) å da får jeg VIRKELIG håpe at det VIRKER! :)

Lenke til kommentar

Kan _alle_ dere som har hatt SE K700i en stund (3-4 dager eller mer) fortelle meg litt om batteriet, hvor lang tid tar det å lade første gang, hvor lang tid tar det å lade ved senere anledninger, hvor lenge vare batteriet (etter 2-3 ladinger, ta også med hvor mye den er blit brukt)?

 

Har sinnsykt lyst på den telefonen, alt er perfekt untatt batteriet (tror jeg), min 3310 varer ca. 1 uke med biltema batteri (og er veldig happy med det)...

 

valget står mellom Kona CinderCone (pappa betaler 3k og jeg 4k) og SE K700 (jeg betaler 4k) :hmm:

Lenke til kommentar

For ca 1 år siden skulle jeg ha mobilhandel på telefonen, og da måtte jeg ha nytt SIM kort. Jeg ringte 09000 og spurte og de sendte et NYTT Sim kort GRATIS..... Ring 09000 og si du skal ha et nytt Sim kort og spør om det er gratis. Så enkelt er det!!

Lenke til kommentar
Kan _alle_ dere som har hatt SE K700i en stund (3-4 dager eller mer) fortelle meg litt om batteriet, hvor lang tid tar det å lade første gang, hvor lang tid tar det å lade ved senere anledninger, hvor lenge vare batteriet (etter 2-3 ladinger, ta også med hvor mye den er blit brukt)?

 

Jeg må lade tlf en gang pr døgn. Men det er fordi at jeg bruker den veldig mye. Har hatt den siden 18 juni men ingen forandring i oppladningstiden. ca 2 timer på reiseladern fra helt tomt til fullt. skal kjøpe meg bordlader om det finnes.

Lenke til kommentar
Kan _alle_ dere som har hatt SE K700i en stund (3-4 dager eller mer) fortelle meg litt om batteriet, hvor lang tid tar det å lade første gang, hvor lang tid tar det å lade ved senere anledninger, hvor lenge vare batteriet (etter 2-3 ladinger, ta også med hvor mye den er blit brukt)?

 

Jeg må lade tlf en gang pr døgn. Men det er fordi at jeg bruker den veldig mye. Har hatt den siden 18 juni men ingen forandring i oppladningstiden. ca 2 timer på reiseladern fra helt tomt til fullt. skal kjøpe meg bordlader om det finnes.

Reise lader ?

 

Slik du putter i sigarett-tenneren i bila?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...