Gå til innhold

Fått min K700i nå nettopp! m bilder


Anbefalte innlegg

Ja, har nettopp fått min k700i og er veldig fornøyd med førsteinntrykket. den er mindre enn jeg fikk inntrykk av.. skjermen er veldig god og klar :D den har nå 41268kb ledig og da har jeg ikke gjort noe med den.. alt er som den var fra fabrikken. menyen er veldig rask og god, og et theme som heter waip er animert! dvs at bakgrunns bildet er en gif.. veldig fancy.. har ikke testa den så mye enda da. Bør jeg lade den hele natt eller ? noen som vet noe om det,,. det er et lithium ion batteri.

 

Gled dere! :thumbup: 10\10!! god lyd i høytaleren også.. still spørsmål hvis det er noe dere lurer på da så skal jeg prøve å svare.

Endret av 2mass
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

okei..hehe bare jeg som er dum da :p men kan legge ut bilder og video og sånn når jeg får den bt sticken min igjen.. kanskje senere idag

 

EDIT noen som vet om det er mulig å laste opp bildene fra tlf til en side el noe?

Z1010 innstillinger funker på denne foresten, fra netcom.no automatiske innstillingene

Endret av 2mass
Lenke til kommentar

Kan godt lage en brukertest men får ikke gjort det før imorra\overimorra, må lade den for første gang inatt og så har jeg lesedag imorra og muntlig eksamen onsdag :(

 

Kjøpte den på en side som heter it2100.com den kosta meg 3800 inkl porto de sendte den som gift på fredag også var den her allerede idag :D raskt :thumbup:

 

kom bud på døra og greier :D har ikke måttet styre med toll engang :) også en ting til, du kan velge hvor stor oppløsning du skal kjøre java spill i da :) og laste ned minigolf, blackdeal og alienscum gratis fra se.com

Endret av 2mass
Lenke til kommentar

Siden du bestilte den fra hong kong(?), så har den vel bare engelsk meny og t9? Er det muligheter for å legge inn norsk t9 ved hjelp av ny firmware? Vurderer å shoppe online selv.. :) Blir misunnelig... :dribble:

 

K700 er K700i.. Det finnes vel bare K700i og K700c, i for internasjonal og c for china. Er bare late folk som ikke gidder skrive i.. :p

Endret av vgard
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...