Gå til innhold

Fått min K700i nå nettopp! m bilder


Anbefalte innlegg

Den heter ikke k700 eller k700i, Den heter bare k700i ikke noe annet. Akkurat som ditt nickname her er Stian87 og ikke Stan87.

 

Når jeg brukte nickname til stian89 som et eksempel så ment jeg ikke at k700 var noe nickname for k700i. Det var bare et isolert eksempel, ikke noe annet.

Rart at det er så mange som kan få så mye rart ut av de to enkle settningene der...lol :)

 

Da er det sentralt å bruke ord som de i den andre enden av kommunikasjonskanalen forstår

Nå er du søt... :blush:

 

Jeg er enig med det meste av det du skriver her. Mitt svar til anette var et angrep på hennes logikk. Hvis du leser gjennom hennes svar nøye så håper jeg at du ser det.

Derfor er det ikke noe nødvendivis noe motsetninger mellom det vi to skriver.(håper du skjønner det når jeg skriver det sånn).

Jeg enig med deg at de fleste her på forumet skjønner hva men mener når man skriver k700 og ikke k700i. Det har jeg alltid trodd, men det er ikke det som har vært "problemet" heller.

 

Ja, det er nok mange som syns habla er en idiot, men det er helt ok. :cool:

 

Noe helt til slutt....

i`en i k700i = betyr ikke international.

Et lite hint" i står for det samme som i`en i t68i"

Endret av Habla
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
...

1. Trodde ikke du mente at K700 var nickname. Det var det jeg prøvde å foreslå...

 

2. Jepp, forsto kritikken din av anette og tok det ikke som kritikk av meg. Enig i at om anette kjenner stian i virkeligheten har fint lite med diskusjonen her å gjøre.

 

3. Jepp, ser også at det er lite motsetninger mellom det vi skriver. Vi er igrunn ganske enig, bare at du henger deg mer opp i den i'en enn det jeg gjør. ;)

 

4. Om folk syns du er en idiot skal jeg ikke uttale meg om. Men du markerer deg som "starter av heftige diskusjoner", hvilke jeg faktisk setter stor pris på å delta i. :D

 

5. Hvis du vet hva i'en står for, så kan du kanskje fortelle oss andre det også, da...?

Endret av Tjohei
Lenke til kommentar

Jeg har et problem her.. Jeg får ofte melding fra 1999 som sier:

 

 

"Du har fått en MMS fra +47********, logg deg inn på telenormobil.no og gå til mobilpost for å se meldingen"

 

Så går jeg innpå der. logger meg inn osv. å der står det:

 

"Du har mottatt en MMS her fordi den ikke kunne leveres til mobilen din. Dette kan skyldes:

Du har ikke MMS-telefon. Hva er MMS?

Du har ikke satt opp mobilen din for MMS.

Oppsett for WAP, MMS og INTERNETT

Du har hatt mobilen slått av eller vært utenfor MMS-dekning."

 

 

Ok. K700 er en MMS mobil.. den er grei.

Mobilen er/var på. Greit..

Ikke aktivert for MMS ? jeg har til å me aktivert den 2 ganger...!! for å prøve om det virket.. men NEEEEEII da.... :mad:

 

Hva skal jeg gjøre ? ringe 09000 å be den gjøre det ? hvis jeg gjør det, da SKAL det funke ikke sant ?

 

Kom med forslag...

 

-Takk

Lenke til kommentar

Slett innstillingene dine.

Bestill mms oppsettet på nytt, gjerne fra SE sine sider.

Innstaller når du får sms`en.

Restart mobilen din.

 

Dette vil fungere 99 av 100 ganger.

 

Hvis ikke så ringer du kundeservice til opratøren din og spør om det er noe sperre for mms på nummeret ditt...Det var jeg nødt til, de klønene hadde tulla med et eller annet.

 

Lykke til...

Lenke til kommentar
Slett innstillingene dine.

Bestill mms oppsettet på nytt, gjerne fra SE sine sider.

Innstaller når du får sms`en.

Restart mobilen din.

 

Dette vil fungere 99 av 100 ganger.

 

Hvis ikke så ringer du kundeservice til opratøren din og spør om det er noe sperre for mms på nummeret ditt...Det var jeg nødt til, de klønene hadde tulla med et eller annet.

 

Lykke til...

Ok. hvordan/hvor sletter jeg instillingene igjen da ?

Lenke til kommentar
ok. takker.. jeg skal gjøre det.. men hvis jeg Fremdeles ikke kan få mms'en på mobilen skal jeg ringe 09000? å be dem aktivere den ?

Det kan hende at det ligger en sperre i opratørens nett som gjør at MMS`en ikke fungere, ring til kundeservice hvis dette ikke fungere.

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Hovedmeny ---> Kommunikasjon (ikon nederst til venstre)----->Internett innstillinger---->Internett profiler--->Profiler: Slett alt du ser der..... :)

Ok jeg har gått hit:

 

Hovedmeny ---> Kommunikasjon (ikon nederst til venstre)----->Internett innstillinger---->Internett profiler.... her står det.. Ny profil og MMS GPRS.... skal jeg slette MMS GPRS ?

Lenke til kommentar

Nå må jeg beklage å bringe det med i'en bak K700 opp igjen. Men jeg sendte en mail til Sony Ericsson Call Center og i den mailen sto det

Hei Kristoffer!

 

Takk for din henvendelse til Sony Ericsson Call Center.

 

 

Den korrekte betegnelsen på modellen er Sony Ericsson K700i.

 

 

 

Med vennlig hilsen

/Ole Jörgen Höljervangen

Sony Ericsson Call Center

 

 

www.sonyericsson.com/fun

registrer deg nå for tilgang til supert innhold og fantastiske Web og WAP

tjenester

 

Ta gjerne kontakt med Sony Ericsson Call Center igjen, hvis du ønsker

ytterligere assistanse.

Besøk også våre websider på http://www.sonyericsson.com for mere informasjon og

support på våre produkter mailto:[email protected]

 

Spørsmål:

Subject: Telefoner

Product: K700i

 

Opinion: Den telefonen som heter K700i i Norge, skal den kalles K700 eller

K700i? Det er et dumt spørsmål, ja, men i den daglidagse talen; K700 eller

K700i?

Country: Norway

First Name: Kristoffer

Last Name: -

Phone Number: -

City / Region: -

Men jeg forstår fint at det er K700i det er snakk om, vis en sier K700(her i Norge).

Lenke til kommentar

OK.. en liten igjenomgang:

 

1: Jeg ringte 09000 å spurte. De sa Aktiver MMS Å WAP

2: Jeg aktiverte MMS å WAP

3: Fikk fremdeles ingen MMS melding ( jeg bruker noen gang å få melding. etter UTROLIG lang tid ( kanskje noen dager til å med ), men står bare at jeg må sjekke www.telenormobil.no får å kunne se meldingen )

4: Jeg gikk på elkjøp å spurte, han prøve forskjellige instillinger osv, å sa at nå skal den Kanskje virke, hvis ikke skulle jeg gå til service med den.

5: Fikk fremdeles ikke MMS meldinger

6: Jeg gikk til service plassen med den, der jeg fikk en NY tlf, som jeg hået virket

7: Jeg aktiverte MMS å WAP igjen, å gikk innpå mobilen å satte på MMS GPRS ( default WAP GPRS ) å en instilling til på MMS )

8: Har nå sittet i 1 time og 10 min, men fremdeles INGEN MMS å få...........

 

 

Som dere fleste skjønner,så begynner jeg å bli litt lei av dette.............

 

Noen forslag hva jeg kan gjøre/prøve nå ??

 

-Takk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...