Gå til innhold

Fått min K700i nå nettopp! m bilder


Anbefalte innlegg

ah cool. men når jeg trykker inn joystikken så kommer det opp plustelig internett instilling er hva det enn var.. å noen ganger så kommer hovedmenyen opp.. ehh ? :roll:

kan være du beveger joysticken til en eller annen retning når du trykker...... tar litt tid å venne seg til.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kan være du beveger joysticken til en eller annen retning når du trykker...... tar litt tid å venne seg til.....

ah.. hehe yea.. LOL har allerede klart å slette et par Mp3 sanger LMFAO :laugh: med uhel da self. å litt her å der.. slettet noen ord fra sms'en med uhell lol :whistle:

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar
Har 1 spørmål...

 

hvis jeg sender E-mail med tlf'en må jeg da betale ? eller er det gratis å sende email ?

Du må nok betale for gprs trafikk ( kom ikke på det riktige ordet) eller så kan du sende mms, det koster rundt 2,50 kr men er gratis i helgene med NC og TN i juni og juli..

Lenke til kommentar
Har 1 spørmål...

 

hvis jeg sender E-mail med tlf'en må jeg da betale ? eller er det gratis å sende email ?

Du må nok betale for gprs trafikk ( kom ikke på det riktige ordet) eller så kan du sende mms, det koster rundt 2,50 kr men er gratis i helgene med NC og TN i juni og juli..

ok.. takker :)

Lenke til kommentar
*Magnus* De hadde 2 stk demobrukte car-100 hos mpx i går.. jeg kjøpte den ene... noe billigere :D Men nå er den dyr igjen.

 

 

Til de som tror jeg bor i verdens navle: Det finnes ingen sånne elektro butikker her gitt... har en elkjøp men.... da venter jeg heller :p

lol cool :w00t:

 

En ting jeg lurer på folkens...

 

Jeg fikk en MMS melding akkurat nå.. så gikk jeg innpå Meldinger --> innboks --> så velgte jeg meldingen å trykket vis. å da fikkk jeg denne "erroren":

 

Nedlastning mislyktes, feil i internet-profil, Kontroller instillingene

 

Hva faan er det ? Hva skal jeg gjøre får å kunne se MMS meldinger??

Lenke til kommentar

Jeg lurte litt på NRK TV på mobilen....

Jeg går inn og aksepterer og alt det der, men når jeg skal starte å se på mobil tv så får jeg feilmelding om at den ikke klarte å starte tjenesten eller noe i den duren.... Noen som har fått til mobil tv på K700???

Lenke til kommentar

For MMS og WAP oppsett på Telenor KLIKK HER

 

Telenor/djuice kunder

Hvis du skal ha til K700 må du sende

For WAP: Tekstmelding: <wap sony k700> sende til 1999

For MMS: Tekstmelding: <mms sony k700> sende til 1999

 

Det er pga at telenor ikke har lagt oppsett på nettet, men det finnes i deres databaser... ;)

Endret av Stian87
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...