Gå til innhold

Lyst på ny spillkonsoll(er) ? - 100,000.00 US $

Döden

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Høres ut som en annonse. Det er altså ingen salgsannonse med mindre du har 100,000.00 US $ Personlig ser jeg heller på med humor og vannvidd.

EBAY

Helt sinnsykt sier bare jeg. Uten tvil den størrste spillsamlingen jeg har vært borti. :wow:

Endret av Beistet
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Litt av en samling!

Mye sjelden hardware der - og ikke minst: Stort sett i originalemballasjen!

Dette er ting som bare vil stige i pris etterhvert som tiden går - er jo ikke noe annerledes dette enn folk som investerer i kunst eller frimerker.

Endret av Shimano
Skrevet

Synd nesten alt var japansk og at det ikke ble solgt oppdelt, men det kommer sikkert en luring og kjøper alt. Tenk dere all den portoen :wow:

Skrevet

Lurer på hvordan vedkommende har fått tak i alt dette? En ting er jo alle konsollene, men alt av development kits osv skulle man nå ikke tro var solgt til den vanlig japaner i gata :p

Hadde jeg hatt 100.000$ så hadde jeg ikke nølt, men nå har jeg ikke det så da er det ikke noe å snakke om.

Grattis til den som tar sjansen på dette, om noen. Vil ikke engang tenke på hva det vil koste å sende dette til Norge f.eks, eller alt av avgifter før du får det inn i landet. Sikkert mer enn verdien :roll:

Skrevet
JAPANESE TV GAME MUSEUM

COLLECTION SET FOR SALE

Har vel vært et eller annet tv-spill museum som har gått konkurrs/blitt lagt ned eller noe da.

Men var mye spesielle, sjeldne ting der. Absolutt noe man ville hatt om man kunne få det. :yes:

Skrevet

stikke i banken og se om jeg kan få lån på 1Mill som dette sikkert kommer til og komme på med porto Toll oL

minste prisen var jo på 690700Kr WOW

noen som kommer til og tjen seg litt penger .. VILL HA dette

Skrevet

Det verste av alt er at 1 mill som du sikkert må ut med ikke er en så værst pris for det greiene det. Tror han kunne fått betraktlig mye mer hvis han hadde solgt det individuelt, men det hadde jo tatt sin tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...