Gå til innhold

Nytt design på hw.no!


Anbefalte innlegg

ZeVs^: Det gamle designet kommer nok ikke tilbake, men vi jobber med å forbedre det nye, da vi har fått en del kommentarer på det. Hvis du leser innlegget fire innlegg opp, får du en forklaring på firefox-buggen.

Betyr det at dere forbedrer det selv, eller bruker dere ting fra de som har laget forslag selv..? (Dvs PoleCat :) )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Betyr det at dere forbedrer det selv, eller bruker dere ting fra de som har laget forslag selv..? (Dvs PoleCat :) )

Foreløpig gjør vi de viktigste utbedringene på det vi har nå. Vi må diskutere internt her om vi rett og slett skal skifte ut alt sammen med f.eks. polecat sitt.

Lenke til kommentar

Synd å si det, men jeg synes dette ser ut som en select-katalog, burde da være mulig å få et "ryddigere" preg, på tross av all den svartens reklamen?

 

Det gamle designet var av toppklasse, dette virker for meg som litt hastverksarbeide, men det er nå min ydmyke mening...

Lenke til kommentar
ZeVs^: Det gamle designet kommer nok ikke tilbake, men vi jobber med å forbedre det nye, da vi har fått en del kommentarer på det. Hvis du leser innlegget fire innlegg opp, får du en forklaring på firefox-buggen.

Eneste aber'et med den forklaringen er at for de av oss som bruker Netscape kommer det ikke noen nye oppdateringer innen overskuelig fremtid.

 

Så kanskje man burde satse på 2 og 3 i stedet for 1 og 2?

Lenke til kommentar
Eneste aber'et med den forklaringen er at for de av oss som bruker Netscape kommer det ikke noen nye oppdateringer innen overskuelig fremtid.

 

Så kanskje man burde satse på 2 og 3 i stedet for 1 og 2?

3 kommer vi desverre ikke til å satse på, men 2 kommer til å løse problemet. Forhåpentligvis også iløpet av ikke så mange uker, men som sagt, dette avhenger av Renegade Internet, som lager annonsesystemet vi bruker.

Lenke til kommentar
Betyr det at dere forbedrer det selv, eller bruker dere ting fra de som har laget forslag selv..? (Dvs PoleCat :) )

Foreløpig gjør vi de viktigste utbedringene på det vi har nå. Vi må diskutere internt her om vi rett og slett skal skifte ut alt sammen med f.eks. polecat sitt.

Om dere finner ut at dere vil bytte ut det nye, kan dere ikke da utlyse det som konkurranse ellerno, der dere spesifiserer alle ting som skal være med, hvordan dere ser for dere opplegget osv..? Størrelser, kolonner, funksjoner osv ?

 

Slik det er nå så har jo jeg laget et helt annet oppsett enn det enzo og PoleCat har gjort, lissom.. :blush:

 

:)

Lenke til kommentar
Om dere finner ut at dere vil bytte ut det nye, kan dere ikke da utlyse det som konkurranse ellerno, der dere spesifiserer alle ting som skal være med, hvordan dere ser for dere opplegget osv..? Størrelser, kolonner, funksjoner osv ?

Det skal du ikke se bort fra at vi gjør. Men først må vi bli enige her om hva vi skal gjøre.

Lenke til kommentar
Om dere finner ut at dere vil bytte ut det nye, kan dere ikke da utlyse det som konkurranse ellerno, der dere spesifiserer alle ting som skal være med, hvordan dere ser for dere opplegget osv..? Størrelser, kolonner, funksjoner osv ?

Det skal du ikke se bort fra at vi gjør. Men først må vi bli enige her om hva vi skal gjøre.

:)

Lenke til kommentar

Hva med:

 

Hw.no setter regler basert på egne og annonsørers krav, og utlyser en designkonkurranse. Våre flinke webdesignere kommer opp med sine designforslag (sett gjerne krav på hvordan forslaget skal presenteres; f. eks. i HTML-format med reklame, og samme tekst på alle forslagene), og brukerne stemmer på kandidatene. Etter dette avgjør Hw.no hvilket design som brukes, forhåpentligvis sterkt basert på hva brukerne stemmer (omtrent som en EU-avstemning;))

 

:w00t:

Lenke til kommentar

problem med opera og hw.no

dere ser det ikke så godt, men venstre kolonne ligger alene til høyre, og resten av siden har lagt seg under dette..

 

jeg har dette problemet når jeg bruker opera, noen som vet hvorfor?

 

Edit: bruker opera 7.11, og det funker fint i IE. Skal laste ned den 7.5 nå, og se hva som skjer...

 

Edit2: problemet forsvant med opera 7.51

Endret av boy2star
Lenke til kommentar
3 kommer vi desverre ikke til å satse på, men 2 kommer til å løse problemet. Forhåpentligvis også iløpet av ikke så mange uker, men som sagt, dette avhenger av Renegade Internet, som lager annonsesystemet vi bruker.

Ok.

 

Da får jeg bare vente med å besøke siden litt da, evt. huske å sjekke når jeg er i Opera. Jeje...

Lenke til kommentar
Ok.

 

Da får jeg bare vente med å besøke siden litt da, evt. huske å sjekke når jeg er i Opera. Jeje...

Jeezzz... :wow: For det første kan vel feilen knapt sies å være av det alvorlige slaget som gjør siden uleselig. Skulle du føle at feilen skaper symptomer av alvorlige psykiske lidelser så finnes det enklere løsninger... (som å lukke øynene ;)) Og seriøst, det finnes vel knapt noen god grunn til å fortsette som Netscape-bruker all den tid både Mozilla og Firefox er under aktiv dag-til-dag utvikling og på alle måter fremstår som likeverdige (og også bedre) alternativ...

Lenke til kommentar

en liten detalj (som sikkert har blitt nevnt...): Når man åpner hw.no så er menyen oppe (anbefalinger og det) plassert helt til venstre, men når man er under "forum" kategorien så blir menyen midstilt. (menyen er helt til venstre så lenge man er under alt annet enn forum).

 

Dette gjelder IE6 hvertfall.

 

 

Hvor kan man se disse andre forslagene som har blitt laget av noen av forum medlemmene?

Lenke til kommentar
Jeezzz... :wow: For det første kan vel feilen knapt sies å være av det alvorlige slaget som gjør siden uleselig. Skulle du føle at feilen skaper symptomer av alvorlige psykiske lidelser så finnes det enklere løsninger... (som å lukke øynene ;)) Og seriøst, det finnes vel knapt noen god grunn til å fortsette som Netscape-bruker all den tid både Mozilla og Firefox er under aktiv dag-til-dag utvikling og på alle måter fremstår som likeverdige (og også bedre) alternativ...

Takk for et hyggelig, konstruktivt og interessent svar..................

 

Hvilken browser man bruker må man da få lov til å velge selv, og når jeg har brukt (og vært fornøyd med) Netscape side 1996 ser jeg ikke noe problem med å fortsette med det. Jeg har også brukt Mozilla under linux og liker den ikke så godt som Netscape.

At du har en annen oppfatning er meg totalt likegyldig.

 

Men greit nok, jeg kan bytte. Men det å kreve at brukerne bytter web-browserer for at siden skal vises ordentlig er kanskje ikke verdens beste løsning. Det hjelper jo bare IE med å forbli den meste brukte browseren, da alle passer på at den fungerer men gir som regel f. i resten. (Her har de prøvd, men det er en del feil, også i Opera (forstørrelsesglass over "Anbefalinger"?))

 

 

 

Når det gjelder mine psykiske lidelser må jeg få si at det er utrolig godt å kunne snakke ut om dem med en kvalifisert psykolog som deg som virkelig vet hva han snakker om.

Det er så godt å få beskjed om hva man kan få lov til å irritere seg over, og ikke måtte ta slike avgjørelser selv. Spesielt denne feilen, som jeg tydeligvis feilaktig ble irritert av, som nå blir mer og mer utbredt over siden, med blant annet all synlig reklame i en oppløsning av 1280*1024 dansende rundt. Men siden de herr Doktor har sagt at dette er noe jeg ikke skal bry meg med, så må jeg jo følge ditt vitenskaplige svar, for som du sa "kan vel feilien knapt sies å være av det alvorlige slaget som gjør den uleselig." når 4-5 reklame bannere hopper rundt.

 

Jeg er så glad for at du hjalp meg ut av mine vrangforestillinger som tilsa at er et nødvendig onde, men at de bør lages på en måte som er minst mulig plagsomme og irriterende (uten at dette er ment fra reklamebyrået sin side). Jeg har tydeligvis tatt feil siden jeg aldri har besøkt et annet nettsted, aldri drevet mitt eget en liten periode eller aldri brydd meg om menneskelige adferdsmønstre. Man skal tydeligvis ikke utøve et press mot siden som har problemet, og be dem utøve dette presset videre til den/de som er ansvarlige for problemet slik at problemet blir fikset fortest mulig.

 

Tusen takk for at du fikk meg på rett kjøl!................................

Lenke til kommentar
Hvilken browser man bruker må man da få lov til å velge selv

Naturligvis. Men du må også finne deg i at det stilles spørsmål, og at det kan argumenteres for og mot.

 

At du har en annen oppfatning er meg totalt likegyldig.

Tydeligvis ikke. Du tok deg da tid til å skrive et større svar.

 

Poenget blir det samme uansett. Det blir litt urettferdig av deg å klage på noe hw.no ikke har styring på, når klagen er basert på en bug i nettleseren din, og når du i tillegg velger å bruke en nettleser som ikke lenger er under aktiv utvikling.

 

Men det å kreve at brukerne bytter web-browserer for at siden skal vises ordentlig er kanskje ikke verdens beste løsning.

Helt enig.

 

Når det gjelder mine psykiske lidelser <snip> osv osv osv

Resten er det bare å forbigå i stillhet. *rister på hodet* Beklager at jeg tok meg den frihet å være litt ironiserende over det jeg oppfatter som å gjøre en liten ubetydelig filleting til noe stort svært og stygt av typen "Da får jeg bare vente med å besøke siden litt da". Øve press er generelt et gode, men press av den typen fremstår ikke bare heldig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...