Gå til innhold

Beste RPG ever?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg lurte på om det er noen andre rpg som ligner på Morrowind og Gothic?
Jeg mener da først og fremst grafikkmessig, de spillene skiller seg jo fra f.eks. NWN i måten grafikken er bygd opp på. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare men jeg er ikke så begeistret for fugleperspektivet som du styrer karakteren i f.eks. NWN.

Så er det noen som har forslag så mottas de med takk.

på nwn kan du gå inn på kamera innstillingene å endre slik at kameraet følger karakteren bakfra... du må da styre med piltastene... helt nytt spill:)
Lenke til kommentar
Jeg lurte på om det er noen andre rpg som ligner på Morrowind og Gothic?

Jeg mener da først og fremst grafikkmessig, de spillene skiller seg jo fra f.eks. NWN i måten grafikken er bygd opp på. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare men jeg er ikke så begeistret for fugleperspektivet som du styrer karakteren i f.eks. NWN.

 

Så er det noen som har forslag så mottas de med takk.

 

på nwn kan du gå inn på kamera innstillingene å endre slik at kameraet følger karakteren bakfra... du må da styre med piltastene... helt nytt spill:)

Arx Fatalis er ett.. Ganske oki spill også :)

Offisielle Arx Fatalis Hjemmesiden

Lenke til kommentar

fatter ikke hvorfor folk, NOK EN GANG, skal henge seg opp i hva som definerer et rpg spill og hva som ikke definerer et rpg spill?

 

Dette er en tråd hvor folk kan få ytre sine meninger om hva som er det beste RPG, og inntil folk kan komme med SKIGGELIG DYPE begrunnelser/analyser for hvorfor et spill ikke er RPG så er spille(ne) under diskusjon RPG så lenge de har basisen. (Nei det holder ikke og si, man skal jo bare drepe saker og ting for og gå videre i story'en)

 

Hvis det er så viktig så kan dere opprette en tråd og begrunne svarene, komme med kilder osv.

Som en smarting (ikke ironisk) sa tidligere i tråden så er hva du får ut av et rpg spill det du selv gjør ut av det.

 

 

 

 

For ikke og spore helt av, ingen spesiell rekkefølge:

Baldurs Gate spillene

Ice Wind Dale spillene

KOTOR

FF VII på PS

Lenke til kommentar
TESIV: Morrowind

Morrowind var the elderscrolls III (tre)

 

Alt tyder på at OBLIVION blir navnet på TESIV (fire)

 

 

Jeg kan bare spekulere, men om bethesda klarer å holde kvalitetskurven de har hatt hittil konstant, vil nok Oblivion bli det beste rollespillet EVER!

 

VI FÅR antageligvis VITE MER I MORGEN! (www.elderscrolls.com)

 

Gleder meg som en unge! :dribble:

Lenke til kommentar
Ja, da er jeg ferdig med KOTOR. Fantastisk spill det gitt. Kan anbefales. :thumbup:

Kan jeg også! :thumbup:

 

Ble LITT skuffa da jeg så filmene fra 2ern (lite nytt), men så tenkte jeg "Pokker heller! Jeg bryr meg ikk om mye nytt, når det gjelder KOTOR! Så lenge det er en ny historie, og ei anna handling så gir jeg blanke F i om det har lite forbedret grafikk, fysikk, våpen osv!"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...