Gå til innhold

Beste RPG ever?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
du er så smart du psilocybe :dontgetit:

Ikke vanskelig da, jeg er jo ikke akkurat noe smart, men vet jo at den pollen kunne bli på et par tusen titler...

Dessuten går det vel ikke å lage så mange poll options (i alefall ikke på alle forum-settings)

 

Dessuten synes jeg ikke det er noen god idè å lage en poll om slikt, det er smak og behag either way! ;)

Lenke til kommentar

Jeg har vel egentlig ikke spilt så veldig mange RPG'er at det gjør noe. Hvertfall ikke i en lengre periode. Jeg spilte gjennom Morrowind, og spilte en del i begge utvidelsespakkene også. Må si at jeg likte det.

 

Nå går det i Fable, som faktisk er det beste rollespillet jeg har spilt. Greit, det er kort, men det er pokker så morsomt. Spiller gjennom det for andre gang på 3-4 dager nå, og det er like morsomt.

 

Har lyst til å skaffe meg Knights of the Old Republic til Xboxen også, siden det er den jeg spiller på om dagen. Noen som vet om noen steder som selger KOTOR billig?

Lenke til kommentar
[iC' date=24/10/2004 : 00:34]
Dessuten synes jeg ikke det er noen god idè å lage en poll om slikt, det er smak og behag either way! ;)

Subjektive preferanser er vel det man er ute etter i alle former for avstemninger, det gir jo lite mening å ha en poll som lyder: 2+2= a) 1 b)2 c)3 d)4 etc.

 

Men for å svare på en motforestilling mot å lage "beste rpg ever"-poll: Selvsagt kan man ikke ha med tusenvis av titler. En person eller en gruppe må nødvendigvis bestemme hvilke kandidater som stiller. Dette gjøres som regel (gitt at personen(e) er rasjonell) ut ifra kriterier som f.eks salgstall. På samme måte som man har en sperregrense i parlamentsvalget her i landet..

 

Selvsagt vil man føle seg tråkket på dersom egen favoritt er utelatt, men thats life. Som i ovennevnte eksempel må man da finne alternative kanaler for å øve innflytelse, ved f.eks å opprette en egen tråd som krever å få med spillet i avstemningen...

Lenke til kommentar
Tror ikke det, nei. Skal man ramse opp alt som er av rollespill, så blir det den lengste pollen i manns minne.

Må bare si meg enig meg deg der ja. Den lista har blitt veldig stor, tror mange har kommet til å bli sittende og lese gjennom lista for å bestemme seg, veldig lenge.

 

I mine øyne er det beste RPG spillet Neverwinter Nights ;)

Lenke til kommentar
Tror ikke det, nei. Skal man ramse opp alt som er av rollespill, så blir det den lengste pollen i manns minne.

Må bare si meg enig meg deg der ja. Den lista har blitt veldig stor, tror mange har kommet til å bli sittende og lese gjennom lista for å bestemme seg, veldig lenge.

 

I mine øyne er det beste RPG spillet Neverwinter Nights ;)

Enig! :yes:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0

-Dungeon Siege. Særlig i spille i LAN delen :yes:

 

-Knights of the Old Republic som jeg fikk for et par dager siden, spillte i ca 30 h de 3 første dagene. Skal finne den 4. Star Map`en nå, har gjort alle små oppdragene jeg fant.

 

-KotOR 2? Gleder meg til den

 

DS og KotOR ligger på en delt 1. plass

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...