Gå til innhold

Beste RPG ever?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
 
3'ern i Fallout serien? Er det bare noe du sier eller er det en nyhet?

 

Bethesda utvikler Fallout 3

Nice, gleder meg veldig, fallout2 er vel det beste singleplayerspillet noen gang i min mening. Synd at de skal lage til det til konsoll samtidig, har sett litt for mange spill ødelagt pga slikt. Men vi får se, kan bli veldig spennede.

 

AtW

Veldig mange som ikke er så glade for at det Bethesda som skal utvikle det pga lite erfaring og det kan komme til å bli veldig likt morrowind og at det dermed ikke er fallout mer.

 

Jeg er en av de som er skeptiske til det, men jeg ser heller at det kommer fra Bethesda enn at det ikke kommer i det hele tatt. (eller gjør jeg egentlig det.. )

 

Ellers så skal det komme et annet spill nå snart som heter The Fall, har ingen direkte link her akkurat nå, men jeg gleder meg mer til det enn F3 sånn som det står nå!

 

The Fall er også satt til en post-apocalytisk? verden, og det utspiller seg mye i ødemarken og nedslitte(gjenoppbyde) byer etter hva jeg skjønner, tror hvertfall at det kommer til å bli dødsfett!

 

Ellers så mener jeg at Fallout(1og2) fortsatt er noen av (om ikke) de beste RPG spillene ever!!!

Endret av ZanZel
Lenke til kommentar
Ellers så skal det komme et annet spill nå snart som heter The Fall, har ingen direkte link her akkurat nå, men jeg gleder meg mer til det enn F3 sånn som det står nå!

Ville tro det er svært vanskelig å påstå da vi ikke vet noe om F3 enda.

 

Ellers, lenker:

Hjemmeside: http://www.the-fall.com/

RPGDot produkt side: http://www.rpgdot.com/index.php?hsaction=10075&games=910

noen som vet noe om Lansering på Engelsk??? Gleder meg som en unge til dette her :-)

 

PS: FallOut 3 er jeg JÆVELIG nervøs for. nr1 og 2 er de beste RPG`ene jeg noengang har spillt, men er litt redd for 1st person view og realtime figthing i nr 3 :cry:

 

PPS: Rune_F: MI4 som RPG??? :dontgetit:

Lenke til kommentar
PPS: Rune_F: MI4 som RPG??? :dontgetit:

RPG= Role playing game...

Man kan regne MI: 4 som RPG, "pek og klikk" og eventyr... (i følge det jeg har hørt :p )

Hvis MI4= Monkey Island, så er ikke det noe RPG. Det er reinspikka point 'n click adventure.

Nå har jeg endelig noen fler som kan si i mot kameraten min. :p

Lenke til kommentar
PPS: Rune_F: MI4 som RPG??? :dontgetit:

RPG= Role playing game...

Man kan regne MI: 4 som RPG, "pek og klikk" og eventyr... (i følge det jeg har hørt :p )

Hvis MI4= Monkey Island, så er ikke det noe RPG. Det er reinspikka point 'n click adventure.

Nåh er det ikke verdig å nevnes i Point N Click sjangeren siden du styrer med tastaturet.

 

Og Escape from monkey Island.

 

Orker ikke høre det i samme som Monkey Island serien (1,2 og "3")

 

Huff......

 

 

 

Beste rollespill?

 

Morrowind, Baldurs Gate og Gothic 2 har vært mine favoritter da.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det besteste beste rollespillet som er laget igjennom tidene er ikke laget til verken PC, PS2, GBA eller noen som helst slags konsoll...det er nemlig gode, men ikke så gamle paper D&D 3,5 edition. 3.0 funka også..AD&D 2nd edition var også bra for den saks skyld :yes

 

Men for å nevne gode RPG i elektronikkens verden er det mange muligheter:

 

Diablo 1 og 2 med LoD

Gothic 2 (har ikke prøvd 1`ern)

Might and Magic 6,7 og 8 (ja tenk..jeg liker faktisk 8`ern også :p )

NWN (helst med utvidelsene, men går greit uten også)

Morrowind

Dungeon Siege (vet ikke hvorfor, men jeg likte det faktisk)

 

 

Det er sikkert endel flere som burde blitt nevnt, men jeg kommer ikke på noen i farta.

 

Sikkert en dæsj flere jeg ikke har prøvd som burde ha blitt, men sånn er det bare.

 

NB! Som du sikkert har lagt merke til har jeg ikke lagt til Baldurs Gate og Icewind Dale. Bare så det er sagt så var det hensikten også. Har ikke tålmodighet til å spille disse spillene :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...