Tfosheim Skrevet 11. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2004 AMD gir "førstehjelp" til Prescott AMD har noe spøkefullt sendt ut "survival kits" til store internasjonale testsider, der de har det morsomt på bekostning av Prescott-prosessorens varmeutvikling, effektforbruk og mangel på NX-bit. Les artikkelen her Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 11. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2004 Kommer sikkert et saftig injuriesøksmål mot amd nå kan jeg tenke meg. men det var jo utrolig spenstigt gjort Lenke til kommentar
R0adkill Skrevet 11. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2004 Hvordan kan vi vite att det er AMD som har sendt ut disse pakkene? Morsomt thou.. Lenke til kommentar
johna Skrevet 11. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2004 Dagens den assa,, Skikkelig bra stunt! Har både Amd og Intel, og liker begge, men Amd kan med rette erte Intel litt,, de har sovet i timen. Blir jo gøy framover hvis begge skal skyte litt med gummikuler på hverandre! Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 11. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) Hehe Tør jeg bare minne om hvordan enkelte har skreket opp noe grusomt om monopolvirksomhet, sabotasje, nazioppførsel osv når det har kommet frem påståtte Intel-dokumenter på AMD sine negative sider... Folk burde dette litt mindre seriøst, uansett hvem det kommer fra. For å rippe opp i elendigheten, jeg husker godt ta hwno kjørte en sak på et dokument som utga seg for å være fra Intel, der AMD ble omtalt negativt. Da jeg spurte om hva de hadde av dokumentasjon på at det stammet fra Intel, var svaret "alle andre skriver om det så da må det være sant". Ikke lenge etterpå dukket det opp et liknende dokument fra AMD, dette også på hwno sin primærkilde, Inq. Den ble ikke nevnt med et ord, og min forespørsel om kommentar ble ikke besvart. Noen og enhver burde gå i seg selv når det gjelder dette... Men at negativ oppførsel fra AMD ihvertfall blir nevnt er jo et godt tegn. Endret 11. juni 2004 av mad_arab Lenke til kommentar
Ingebrigt Skrevet 11. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2004 *ler meg skakk i hjel* Lenke til kommentar
jokki Skrevet 11. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2004 Det var en reklame utenom det vanlige. Jeg tar det i alle fall som en spøk og tror/håper også intel gjør det. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 11. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2004 Det ble liksom ikke så morsomt når HW.no gjenfortalte nyheten på Norsk, men jaja. Bra gjort av AMD ihvertfall. Lenke til kommentar
hushovd Skrevet 11. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2004 Gjennomført og morsomt -Intel tar nokk litt selvkritikk for de første planene av Prescott som AMD mobber så bra nå. Godt med litt humor i bransjen. Morro! Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 11. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2004 Hehe, vanligvis er jeg motstander av negativ reklame, men denne synes jeg var en morsom vri! (Apropos: Husker dere de som stekte egg på en AMD T-bird?) Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 11. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2004 hehe. den var ny Lenke til kommentar
Jalladoode Skrevet 11. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2004 Finner ikke det Survival Kit'et på prisguiden jeg Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 11. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2004 Stay tuned for our review of the Apple PowerMac G5 2.5GHz Survival Kit. It includes a wetsuit, squeegee, special waterproof turtleneck, and a one use disposable time machine to the year 1984. Quote fra AMDZone. Lenke til kommentar
Knick Knack Skrevet 11. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2004 Som mad_arab sa; det er to ting ved dette som er morsomt. Påfunnet i seg selv og onlinepressens reaksjoner. Lenke til kommentar
Bofur Skrevet 11. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2004 Den var kul da!! Willamete - aka The big willie Prescott - aka Press-Hot BTX - aka Vind tunnel Lenke til kommentar
tbend Skrevet 11. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2004 Hehe..... Genialt.... Lurer på om intel blir å sette inn et støt snart.... AMD bør passe seg..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå