leddja Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 jeg er ute etter et bilspill med murlighet til og kjøpe biler (style dem om murligt) og som kan spilles online.. på lan.. med mer en 4 players.. finnes det noe sånt?
Gromle Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 (endret) Tja.. Need for speed: Underground er vel det du leter etter, selv om det er ett dårlig spill IMO. Det har ikke støtte for lan, men er vel noe patcher som fikser dette. Endret 9. juni 2004 av Gromle
Shotgun Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 NFS-Porsche Challenge. Det er et fint spill i multiplayer. Men det begynner å trekke på årene, og det er ikke mulighet for styling. Men husker jeg ikke feil, så kan man lakkere bilene. Prisen på spillet er jo hyggelig også.
ingolf Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 (endret) Juiced, men det er ikke kommet ut enda. Fakta om Juiced Demo fra gamershell Demo og trailer fra 3d gamers Edit: Trailer Endret 10. juni 2004 av ingolf
leddja Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Skrevet 10. juni 2004 need for speed er så urealistiks.. vil haller ha "fast and the furioues" som kommer til ps2 og xbox til høsten. ... men Nfs er kjedeligt
Janivars Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Nfs 7 har jo mye bra... men du går veldig fort lei spillet pågrunn av dårlige mulitplayer muligheter... Det er også kjedelig å kun kjøre tuna japsebiler og kjøre rundt i byen.. Skulle vært mye mer variert landskap og biler og muligheter, samt multiplayer til 1000... Da hadde spillet falt mer i smak og vart mye lenger i folks minne.. Det er sikkert og vist.. Får håpe at underground 2 blir bedre, noe jeg tviler på..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå