Gå til innhold

Hva kom du opp i muntligeksamen?


DuTTZi

Anbefalte innlegg

hmm...fikk 4, helt greit egentlig. Men det som irriterer meg e sånne som har 6 i faget fra før, kommer inn etterpå og sier at det gikk rett vest(de sier faktisk ingenting, bare knurrer). Så når de får karaktere...6! Da hopper de opp og ned å spør alle andre og ler av de andre...blir så forbanna!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm.. Jeg har 6 i samfunnsfag.

Kom opp i samfunnsfag muntlig, i dag. Fikk 6.

 

Likevel trodde jeg at jeg fikk 5 helt til sensor sa: "soleklar 6'er".

Selvfølgelig gratulerte jeg de som fikk, 5, 4, og 3 også (riktignok hvis de var glad for karakteren).

 

Det jeg derimot irriterer meg for, er folk som ikke forstår at å få 5 i noe man _vet man kan få 6 i, er jævli-jævli-jævli kjipt.

Lenke til kommentar
Det jeg derimot irriterer meg for, er folk som ikke forstår at å få 5 i noe man _vet man kan få 6 i, er jævli-jævli-jævli kjipt.

Så klart, men når de oppførere seg som at de er mer verd enn de andre da klikker det bare oppi hodet mitt :mad:

Endret av Mr.Devil
Lenke til kommentar

Dette er en trist dag.

 

Fikk 2 i 3MX :cry:

Jeg som håpa på minst 3

 

 

 

Alle andre i kullet fikk minst like bra som de hadde på standpunkt eller bedre.

Jeg var den eneste som sank i forhold til standpunkt.

 

 

 

Ho sa jeg var for usikker, og fikk derfor ikke vist hva jeg var god for.

Hater muntlig drit. Suger i å ordlegge meg, og jeg går helt i stå når jeg får et spørsmål som jeg må tenke litt på for å klare.

 

 

 

 

 

Et mørkt kapitel i min historie. :thumbdown:

 

 

 

En annen som ikke klarte noen av forberedelse opg. en gang fikk også 2. Jeg klarte alle de, og fikk kunn 2.

Lenke til kommentar

Jeg får vite på mandag, så jeg er spent! Håper selvfølgelig på ingenting (går allmenn GK), men kommer jeg opp i engelsk er det ikke så altfor gale... Mest sannsynlig kommer jeg ikke opp, da jeg kom opp i skriftlig.. Hvis jeg slipper får jeg fri (nesten) resten av uken, og da er det SOMMERFERIE! WOOOHOOOO!!! :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
Jeg får vite på mandag, så jeg er spent! Håper selvfølgelig på ingenting (går allmenn GK), men kommer jeg opp i engelsk er det ikke så altfor gale... Mest sannsynlig kommer jeg ikke opp, da jeg kom opp i skriftlig.. Hvis jeg slipper får jeg fri (nesten) resten av uken, og da er det SOMMERFERIE! WOOOHOOOO!!! :w00t:

På allmenn GK kommer du maksimalt opp i 1 eksamen. Du har m.a.o. fri. :)

 

Jeg, derimot, har en viss sjangse for å komme opp. Men det skal jeg ikke. Bastabom. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...