Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da var jeg oxo med :)
Satt programmet til å kjøre på en av serverne mine som er oppe og ledige for øyeblikket Pentium3@500MHz 640Mb Ram Ikke mye å skryte av det :!: , men det hjelper vel.. :thumbup: Orker ikke ha det på på min P4@3,2GHz om sommeren da det er varmt nok der den står fra før av.. setter det nok opp på flere maskiner til vinteren igjen :D
Lenke til kommentar

Har planer om å bygge meg en ny athlon(64)-XP3000+, blir nok litt F@H på den oxo når den kommer opp :)

 

Kikka litt på overklokking sine sider og så dems P4 2,4GHz overklokking... Hadde vært morro å fått tak i en Athlon 64 3700+ eller Pentium 4 3.4 GHz og kjørt på med litt ekstremkjøling f.eks: Vapochill eller liknende og kjørt F@H på den... Hadde nok fått bra resultater etter kort tid med noe slikt.. Vet ikke hvor ektremt folk driver på her for tiden jeg da men... Har en del å gjøre, så er ikke på forumet så ofte..

Endret av Smb
Lenke til kommentar
Har planer om å bygge meg en ny athlon(64)-XP3000+, blir nok litt F@H på den oxo når den kommer opp :)

 

Kikka litt på overklokking sine sider og så dems P4 2,4GHz overklokking... Hadde vært morro å fått tak i en Athlon 64 3700+ eller Pentium 4 3.4 GHz og kjørt på med litt ekstremkjøling f.eks: Vapochill eller liknende og kjørt F@H på den... Hadde nok fått bra resultater etter kort tid med noe slikt.. Vet ikke hvor ektremt folk driver på her for tiden jeg da men... Har en del å gjøre, så er ikke på forumet så ofte..

Jeg folder på min A64 [email protected] som et uvær :thumbup:

 

Sinnsykt mye raskere enn min p4 2.0

Lenke til kommentar

Hui hvor det gaar! Nr 138 på lag-rankinglista! Topp 100 er nær... deretter: verden.

 

(og det er attpåtil uten at poengene for min siste fullførte WU er registrert. Den burde være god for et par-tre plasser til... :p )

 

Edit: næh.

Endret av Onkel
Lenke til kommentar

Jeg fant en side med informasjon om hvordan en kan unngå å bruke tredjeparts programvare, for å kjøre folding@home klienten (og annen programvare) som en tjeneste. Jeg har ikke fått prøvd det ut enda. Istedenfor å laste ned filene du trenger derfra fant jeg dem hos microsoft. Det står at det de er for Windows Server 2003, men støttede OS er Windows XP, Windows XP SP1 og Windows Server 2003 family.

 

Jeg kan, hvis det er ønskelig, oversette dette til norsk og trådstarter kan legge dette til som en alternativ løsning.

Lenke til kommentar
No er eg tilbake frå 1 1/2 vekers ferie, så no kan eg endeleg begynne å folde igjen :)

Sitter du foran skjermen og ser på foldene? Jeg kom hjem fra en to ukers ferie og ca 40 WU gjort mens jeg var borte...

gjer ikkje du det da? eg trudde at alle gjorde det. :ohmy:

 

neida, men min kjære mor var ikkje så glad for å ha maskina ståande på så lenge uten at nokon passa på den.

Lenke til kommentar
No er eg tilbake frå 1 1/2 vekers ferie, så no kan eg endeleg begynne å folde igjen :)

Sitter du foran skjermen og ser på foldene? Jeg kom hjem fra en to ukers ferie og ca 40 WU gjort mens jeg var borte...

gjer ikkje du det da? eg trudde at alle gjorde det. :ohmy:

 

neida, men min kjære mor var ikkje så glad for å ha maskina ståande på så lenge uten at nokon passa på den.

Ah... da er det greit. ;-)

Lenke til kommentar
No er eg tilbake frå 1 1/2 vekers ferie, så no kan eg endeleg begynne å folde igjen :)

Sitter du foran skjermen og ser på foldene? Jeg kom hjem fra en to ukers ferie og ca 40 WU gjort mens jeg var borte...

Sikkert ikke alle her som folder som har ADSL o.l som kan la maskinen stå på nett i ukevis... Blir litt dyr kreftforskning for vedkommende da :D

 

 

Lurer foresten på om det er mulig å laste ned flere WU som kan ligge klar til folding på maskinen slik at den slipper å være på nett hele tiden. Lurte på å legge det inn på maskinen til foreldrene mine, men de har bare ISDN.

Lenke til kommentar
Lurer foresten på om det er mulig å laste ned flere WU som kan ligge klar til folding på maskinen slik at den slipper å være på nett hele tiden. Lurte på å legge det inn på maskinen til foreldrene mine, men de har bare ISDN.

Om det går vet jeg ikke kanskje noen andre ?

 

Men det finnes en alternativ løsning for folks som ikke er pålogget så ofte og som ikke vil la maskina gå på tomgang etter at en Work Unit er ferdig:

 

Du oppretter f.eks. 4 klienter (maks) som beskrevet i første innlegg i tråden under delen med dual cpu/hyperthreading.

Maskina vil da jobbe med 4 parallelle work-units og bruker ca. 25 % av cpu kraften på hver. Det tar altså lengre tid men neste gang du er på nettet vil du forhåpentligvis ha 4 enheter klar til innsending i stedet for 1.

 

I tillegg kan du bruke konsoll utgaven med FireDeamon så du har 5 WU gående samtidig.

 

Testet nettop med 3 klienter nå på min P4 hvor jeg fra før har 2 klienter gående med "Bluetentacle" installasjonen. Aktiverte i tillegg konsoll utgaven under FireDeamon og hver enhet ligger på +- 33 % idle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...