Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da skjer det noe galt igjen :roll:

 

Jeg kan starte 1 stk Bigadv, og da går jeg rett opp i 10 K på den kjernen, men jeg kan ikke starte Flere av den, selv om jeg har flere cpu klienter, eller skal jeg kun ha en på cpu? :)

 

Det kommer nemlig opp "Hung" og ppd droppes ned til 2k

 

Noen tips om hva som er galt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du ser med en gang om du får bonus eller ikke - det er litt forskjell på 8955 eller 60k+ poeng, avhengig av WU og frekvens på CPU.

 

Edit.

For ordens skyld vises FahCore_A3 kun som en prosess i oppgavebehandling, men den tar den kraften den kan fra CPU'en. Tidligere versjoner av FahCore ble vist som en prosess/kjerne.

Endret av ei57
Lenke til kommentar

Hm, jeg har 1stk GTX 275 i stasjonærmaskinen. Problemet er støy, ettersom denne står i stuen, Hjemmeserveren lager allerede et svakt konstant sus, men stasjonærmaskinen bråker en god del mer, dessverre. Ser ikke for meg at den kommer til å stå på noe særlig av den grunn.

Lenke til kommentar

da jobber i7èn seg fremover, med en fart på 23 K ppd :)

 

Vurderer om jeg burde kjøpe et hovedkort + strømforsyning + ram til en i3 540 som ligger her. :hmm:

 

Eller kjøpe ett gtx 465, for å sette det i en gammel data.

 

Hva tenker dere? Kjøper jeg gtx 465 så får jeg høyere ppd, men kjøper jeg tingene til i3èn så får jeg bedre fremtidlige oppgraderingsmuligheter :hmm:

 

 

Vanskelig siturasjon.

 

God natt!

Lenke til kommentar

joa, men når gtx 465 er like dyrt, og noen gtx 465 er egentlig gtx 470, som man kun må bios-flashe, så kan jeg være heldig å få ett kort som kan flashes. :)

 

Men så er det dumt med høyt strømforbruk også da, blir så varmt på rommet, og prisen på strøm skal jo gå oppover fremover, pga 17% mindre vann enn normalt i vann-resevoarene.

Lenke til kommentar

Det her er cuda, men får spasmer av tanken på 150K PPD i ett kabinett.

Octoputer_Tesla300px.png

 

4U_GPU_chassis300px.png

 

Med U1 snakker vi 2,7mill PPD i ett rackskap.

Tesla_S2050__Front_Elevated_cover_Open_300px.png

 

Hvor får disse selskapene som jobber med cuda de flotte kabinettene fra? Må ha neonlys og blinkende vifter til 7K for å skaffe 10slot på vanlig vis.

Endret av War
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...