Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min 1800x stock gir ca 40k på nacl under windows.

 Jeg opplevde at min 1700x  @3,5Ghz under NACL startet på 40K PPD og gikk ned til nesten halvparten for hver WU under Windows 10. Har ikke testet NACL under Linux og har lånt bort Ryzen PCen min så folder på en PC mindre for øyeblikket

Endret av xSotte
Lenke til kommentar

 Jeg opplevde at min 1700x  @3,5Ghz under NACL startet på 40K PPD og gikk ned til nesten halvparten for hver WU under Windows 10. Har ikke testet NACL under Linux og har lånt bort Ryzen PCen min så folder på en PC mindre for øyeblikket

Trikset  under windows er å minimere nettleseren og la maskinen stå i fred.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Regner med folk følger med om det kommer noe performance data? Jeg venter som en liten unge!

 

 

Tester forøvrig ut Chrome Remote Desktop som erstatter for TeamViewer. Sålangt er jeg rimelig fornøyd, men usikker på om den også kommer til å gnåle om profesjonell lisens når jeg har 20+ maskiner logget på :p

Fungerer Chrome remote control på kryss av Windows og Linux? Regner med du har Linux på noen av maskinene

Lenke til kommentar

Jeg er interessert i å kjøpe noen oppussede servere for å spare fra regninger til hosting selskaper som er rundt 2k euro månedlig. Etter dusinvis av hundrevis av forskning fant jeg ut at Dell Poweredge R630 er en ultra-tett 2 kontakt i 1 rack-server som ville være perfekt. Jeg fant et selskap basert i Storbritannia som har ganske fine priser for renovert R630. Har du noen lokale importører?

Lenke til kommentar

Jeg er interessert i å kjøpe noen oppussede servere for å spare fra regninger til hosting selskaper som er rundt 2k euro månedlig. Etter dusinvis av hundrevis av forskning fant jeg ut at Dell Poweredge R630 er en ultra-tett 2 kontakt i 1 rack-server som ville være perfekt. Jeg fant et selskap basert i Storbritannia som har ganske fine priser for renovert R630. Har du noen lokale importører?

 

Kanskje ikke rette plassen å spørre om sånt.

Lenke til kommentar

Jeg må si 2080 frister for meg som sitter på 980Ti. Men samtidig tenkte jeg å ta CPU oppgradering denne runden og vente til neste gen gpu.

 

2080 yter omtrent som 1080Ti kort, iallefall i spill. Så 2080Ti er nok den du bør gå for. Men enig at du bør oppgradere det andre først. Z390 hovedkort + en i9 9900K blir bra. Eventuelt 9700K.

Lenke til kommentar

Til Nacl folding, så er ikke det et dumt valg! Til gaming, så er 9700K/9900K veien å gå.

har som regel et kort gående med folding 24/7. Tenkte derfor å prioritere mer båndbredde, pcie baner og flerkjerne ytelse over topp enkelt kjerneytelse.

 

Hadde Intel mainstream kommet med flere pcie baner eller quad channel så hadde det vært annerledes.

 

Spiller på 3440*1440 60Hz.

Lenke til kommentar

Må si det frister mer å kansellere 2080Ti kortet å kjøpe AMD TR 2990WX.

Prisen har jo steget på kortet jeg forhåndsbestilte med 800kr, 

 

Leste for så vidt også at dette kortet ikke har custom PCB så da er det jo enda mindre grunn å gå for det

 

 

EVGA GeForce RTX 2080 Ti XC ULTRA GAMING
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...